کد خبر : 1638388 | 31 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان واتفورد: می‌ترسیدم ده یازده گل بخورم

بن فاستر، دروازه‌بان واتفورد می‌گوید بعد از آنکه ظرف 18 دقیقه 5 گل از منچسترسیتی دریافت کرده از این می‌ترسیده که در بازی با شاگردان گواردیولا ده یازده گل دریافت کند.

دروازه‌بان واتفورد: می‌ترسیدم ده یازده گل بخورم

به گزارش "ورزش سه"، بن فاستر، دروازه‌بان واتفورد که دیروز بازی مقابل منچسترسیتی هشت بار دروازه‌اش را باز شده دید می‌گوید بعد از آنکه تنها در عرض 18 دقیقه پنج گل از بازیکنان سیتی دریافت کرده بوده از این می‌ترسیده که شرایطی بسیار بدتر در انتظارش باشد و در این بازی ده یازده گل یا حتی بیشتر دریافت کند.

 

1436577

 

شاگردان گواردیولا دیروز در بازی مقابل واتفورد ظرف 18 دقیقه 5 بار دروازه واتفورد را باز کردند تا رکورد سریع‌ترین رسیدن به نتیجه 5-0 در لیگ برتر انگلیس را  بشکنند. سیتی در نیمه دوم سه گل دیگر هم به ثمر رساند تا در نهایت واتفورد را با نتیجه 8-0 در هم بکوبد.

 

1436575

 

بن فاستر بعد از بازی اعتراف کرد زمانی که سیتی به راحتی دروازه‌اش را باز می‌کرده و بعد از دریافت گل پنجم به شدت ترسیده بوده و از این نگرانی داشته که تا پایان بازی دروازه‌اش دست‌کم دو برابر آن باز شود و ده یازده گل و حتی بیشتر از سیتی دریافت کند.

 

فاستر در این باره گفت:" بعد از ظهر خیلی ناامیدکننده‌ای بود. ما به خانه سیتی آمده بودیم و می‌خواستیم با یک بازی فشرده مانع از گل زدن‌شان بشویم ولی نتوانستیم. هیچ‌کدام از بازیکنان ما نتوانست درست کار کند. ما بعد از 50 ثانیه گل خوردیم. در این شرایط برنامه بازی دیگر معنایی ندارد. آنها فوق‌العاده بودند و نفس‌گیر بازی می‌کردند. بعد از 20 دقیقه نتیجه بازی 5-0 بود و من می‌ترسیدم بدترین اتفاق ممکن بیفتد. در آن لحظات فکر می‌کردم حتما ده یازده گل یا حتی 12 گل خواهم خورد".

 

دیدگاه‌ها