کد خبر : 1638400 | 31 شهریور 1398 ساعت 13:50 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری:

نیکلاس پپه باید سریع‌تر با آرسنال سازگار شود

اونای امری، سرمربی آرسنال در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل استون‌ویلا گفت نیکلاس پپه، ستاره جدید این تیم باید هر چه سریع‌تر خودش را با آرسنال تطبیق دهد.

نیکلاس پپه باید سریع‌تر با آرسنال سازگار شود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه آرسنال امروز در هفته ششم لیگ برتر در خانه خود به مصاف استون‌ویلا می‌رود، اونای امری، سرمربی توپچی‌ها گفت نیکلاس پپه، مهاجم ساحل‌عاجی که امسال تابستان به آرسنال پیوست و رکورد گران‌ترین خرید این تیم را شکست باید هر چه سریع‌تر در این تیم جا افتاده و خودش را با شرایط آرسنال تطبیق بدهد.

 

1436600

 

پپه امسال تابستان با قراردادی 72 میلیون پوندی از لیل راهی آرسنال شد و تا کنون در شش بازی برای این تیم به میدان رفته و در سه بازی فیکس بوده است. اونای امری می‌‌گوید پپه برای سازگار شدن با شرایط خاص فوتبال انگلیس به زمان بیشتری نیاز دارد ولی او باید هر چه سریعتر خود را تطبیق بدهد.

 

اونای امری در این باره گفت:" نیکلاس پپه باید بیشتر خودش را سازگار کند. او خوب بازی می‌کند ولی ما می‌دانیم که او باید عملکرد بهتری داشته باشد و برای همین از او می‌خواهم هر چه سریع‌تر این روند جا افتادن در تیم را کامل کرده و خود را با شرایط جدید سازگار کند. برای مثال بازی با استون‌ویلا بهترین فرصت است. ما در وهله اول تلاش می‌کنیم تا او بتواند با شرایط جدید سازگار شود".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" بعد از هر جلسه تمرینی، با پپ ویدیوهای عملکردش را تماشا می‌کنیم و سعی می‌کنیم جزئیات تاکتیکی را برایش توضیح بدهیم. پپه خوب بازی می‌کند ولی ما بازیکنانی می‌خواهیم که در چارچوب تاکتیکی تیم جای خودشان را بدانند و بتوانند عملکردی که از آنها انتظار می‌رود را انجام دهند".

 

دیدگاه‌ها