کد خبر : 1638406 | 31 شهریور 1398 ساعت 13:57 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

نباید بازی خوبمان با سپاهان را زیر سوال ببرند

نورمحمدی: شهریور تمام شد و یک ریال پول نگرفتیم!

مدافع نفت مسجدسلیمان می‌گوید اگر مشکلات مالی حل نشود، روند خوب تیمش در شروع مسابقات نیز دچار خدشه خواهد شد.

نورمحمدی: شهریور تمام شد و یک ریال پول نگرفتیم!

حامد نورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر عنوان کرد:‌ ما بازی خیلی خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم و با فوتبال منطقی توانستیم یک امتیاز از این مسابقه حساس و سخت بگیریم.


وی ادامه داد: دیگر همه می‌دانند قرعه‌ای که به تیم ما خورده بود، بسیار دشوار بود. در همین 4 هفته گذشته با 3 مدعی قهرمانی یعنی تراکتور ، استقلال و سپاهان بازی کردیم و هفته بعد نیز میزبان یک مدعی دیگر (شهرخودرو) هستیم. این کار ما را بسیار سخت می‌کرد اما خوشبختانه با تلاش مضاعفی که بچه ها انجام دادند و درایت کادرفنی توانستیم در هیچ کدام از این مسابقه بازنده نشویم و انشاالله این روند را ادامه می‌دهیم.


مدافع نفت مسجدسلیمان درباره اینکه گفته شده تیمش در بازی با سپاهان وقت کشی کرده است، گفت: هرگز اینطور نبود. فقط در یک صحنه که سوشا مکانی مصدوم و صورتش خونی شد، چند دقیقه وقت بازی گرفته شد که آن هم چاره‌ای نبود. مساله خاصی در این خصوص نبود و فکر می‌کنم نباید با بیان این صحبت‌ها بازی خوبی که جلوی سپاهان انجام دادیم زیر سوال برود.


نورمحمدی درباره مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: ما حدود 3 ماه است که کارمان را در نفت مسجدسلیمان شروع کردیم اما با وجود قول‌هایی که داده شده هنوز هیچ پولی نگرفتیم. قرار بود تا پایان شهریورماه به حساب بازیکنان پول واریز شود اما امروز 31 شهریورماه است و هیچ پولی نگرفته‌ایم. بی‌تردید اگر مشکلات مالی ادامه داشته باشد، تمرکز بازیکنان بهم می‌خورد و روی روند خوبمان در شروع مسابقات لیگ برتر تاثیرگذار خواهد بود. امیدوارم با تلاش مسئولان باشگاه مشکلات حل شود و بتوانیم درصدی از مطالبات‌مان را دریافت کنیم.

دیدگاه‌ها