کد خبر : 1638417 | 31 شهریور 1398 ساعت 14:35 | 126.6K بازدید | 0 دیدگاه

از مسی تا والورده و بارتومئو

این نفرات عاملان افت بارسلونا هستند (عکس)

مارکا در گزارشی دلایل نتایج ضعیف اخیر بارسلونا را مورد تحلیل قرار داده و عوامل شروع ناامید کننده بلوگرانا را معرفی کرده است.

این نفرات عاملان افت بارسلونا هستند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا طی هفته‌های اخیر عملکرد بسیار ضعیفی داشته است. آن‌ها با کسب تنها هفت امتیازطی پنج هفته ابتدایی لالیگا در رتبه عجیب هفتم قرار دارند. آبی اناری‌ها در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا نیز با ارائه یک نمایش ضعیف و به لطف درخشش تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی خود، به یک تساوی مقابل دورتموند دست یافتند.
نتایج ضعیف ادامه‌دار این تیم و شکست دو برصفر دیشب مقابل گرانادا باعث شد خبرگزاری مارکا در گزارشی به تحلیل دلایل افت این تیم بپردازد.


مارکا در گزارش خود در این باره از هشت نفر به عنوان عاملان نتایج ضعیف بارسلونا نام برده است:

 

 

1436618

 


بارتومئو
مدیر باشگاه بارسلونا با وجود انتقادات زیاد والورده را در تیم حفظ کرد. او در جذب نیمار و دلیخت ناکام ماند و گریزمان را بدون هیچ علاقه‌ای از سمت رختکن بارسلونا جذب کرد. او همچنین موفق به بازگرداندن پول خرید کوتینیو نشد.


والورده
این سرمربی ضعف شدید شخصیتی خود را با شکست عجیب فصل گذشته مقابل لیورپول نشان داد. او امسال نیز در حال نابودسازی این تیم پرستاره است.

 

 

1436451

 

 


مسی
او مستقیما مقصر چیزی نیست اما با حمایت‌های بی‌جا از والورده به نوعی خود را در این شکست‌ها سهیم کرده است.


پیکه
او هر روز نسبت به قبل بیشتر افت می‌کند . پیکه پس از شکست مقابل اتلتیکو بیلبائو اعلام کرد ما باید این نتیجه را جبران کنیم اما تنها دو هفته بعد خود او با نمایشی ضعیف مقابل اوساسونا و تقدیم یک پنالتی بچگانه به این تیم باعث از دست رفتن دو امتیاز برای بارسلونا شد.

 

 

1436620

 


سمدو
این پرتغالی حضور یا عدم حضورش هیچ تغییری در جریان بازی ایجاد نمی‌کند. سمدو که به خاطر کم بازی کردن‌های فصل گذشته‌اش در تابستان خواستار جدایی شده بود حالا نشان داده با حضورش در ترکیب اصلی تنها به گل زدن حریف کمک می‌کند.


بوسکتس
نبود بوسکتس در ترکیب اصلی برای بارسا گران تمام شده است. او که حالا با حضور دی یونگ و آرتور به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده باید به روزهای خوب گذشته بازگردد زیرا بارسا به آمادگی این بازیکن وابستگی شدید دارد.

 

 

1436619

 


گریزمان
او که قرار بود با گلزنی در این فصل اتفاقات سال گذشته و نیامدنش به بارسا در آن زمان را جبران کند، در این امر ناکام بوده و موفق نشده انتظارات را برآورده کند.


سوارز
این مهاجم اروگوئه‌ای چهار سال است در خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی برای آبی اناری‌ها نشده است و از عوامل حذف بارسلونا از این رقابت‌ها طی سال‌های اخیر بوده است.

دیدگاه‌ها