کد خبر : 1638422 | 31 شهریور 1398 ساعت 14:56 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری: قول می‌دهم جبران کنم

ساسان انصاری می‌گوید استرسی در زمان زدن پنالتی نداشته است. به گزارش ورزش سه، ساسان انصاری مهاجم تیم تراکتورآذربایجان در بازی این تیم برابر گل گهر سیرجان یک پنالتی را از دست داد اما تیمش در نهایت پیروز شد.

انصاری: قول می‌دهم جبران کنم

ساسان انصاری در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این بازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما خدا را شکر که بازی را بردیم. این سه امتیاز برای ما حیاتی بود چرا که انگیزه زیادی برای موفقیت در این فصل داریم تا بتوانیم لطف پرشورها را جبران کنیم .امسال مربی بزرگ و کاربلدی داریم که من به شخصه از کار کردن با ایشان لذت می‌برم و خیلی خوشبینم به آینده با وجود آقای دنیزلی.

 

وی در مورد پنالتی از دست رفته گفت: هیچ استرسی در زمان زدن پنالتی نداشتم  قبلا تعداد زیادی پنالتی توی لیگ زده بودم و همه گل شده بود اما متاسفانه این پنالتی را خیلی بد زدم و من قصد داشتم تا مطمئن شوت بزنم. به هر حال از هواداران و تمامی بچه‌های تیم و کادر فنی بابت این پنالتی عذرخواهی می کنم و این قول را می‌دهم که در دیدارهای آینده آن را جبران کنم.

 

انصاری در انتها نیز گفت: تیم بسیار خوبی داریم و اینکه در چهار بازی هیچ گلی دریافت نکرده‌ایم خودش گویای همه‌چیز است، هنوز به هماهنگی 100درصدی نرسیده‌ایم و هدف تمامی بچه‌ها این است که بتوانیم با بهترین نتایج دل هواداران را شاد کنیم. هواداران تبریزی بی‌نظیر هستند و بعد از پنالتی خیلی به من لطف داشتند و از آنها ممنونم برای شادی آنها همه‌ی تلاشمان را می‌کنیم.

دیدگاه‌ها