کد خبر : 1638431 | 31 شهریور 1398 ساعت 15:30 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف ستاره‎‌های بارسا؛ یک تیم بدون روح هستیم

پس از شکست شب گذشته بارسا در زمین گرانادا ستاره‌های این تیم در رختکن به انتقاد از وضعیت کنونی خود پرداختند.

اعتراف ستاره‎‌های بارسا؛ یک تیم بدون روح هستیم

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بارسا در حالی که بسیاری تصور می‌کردند به سه امتیار راحت بازی با گرانادا دست خواهد یافت با سه گل مغلوب شد. پس از بازی لوئیس سوارز و فرانکی دی یونگ تنها بازیکنانی بودند که به میکسدزون آمدند و پاسخگوی سوال خبرنگاران شدند.

بازیکنانی که نه در داخل و نه در خارج از زمین خود را پنهان نمی‌کنند. هر دو روی یک مساله تاکید داشتند؛ اینکه بارسا خوب بازی نمی‌کند و شرایط نگران‌کننده است.

 

 

1436474

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا نیز در نشست خبری خود گفت که شکست از گرانادا فاجعه نیست اما فاجعه اینجاست که تیمش شایسته شکست بود. بارسا در طول بازی حتی یک موقعیت 100 درصد گلزنی نداشت و بسیاری معتقدند که از شکست 4-0 در زمین لیورپول هم بدتر بازی کرد.

طبق ادعای منابع موثق، در پایان بازی و در رختکن بارسا یکی از ستاره‌های این تیم با صدای بلند می‌گفت:« بدتر از آنفیلد بازی کردیم.»

 

 

1436449

 

 

خیلی‌ها تصور نمی‌کردند که بارسا بتواند روزی بدتر از بازی فصل گذشته مقابل لیورپول ارائه دهد اما شب گذشته این اتفاق رخ داد. یکی دیگر از ستاره‌های بارسا در رختکن می‌گفت:«باخت به تیم قهرمان اروپا یک چیز است و باخت به تیم تازه صعود کرده به لالیگا چیز دیگر. مواجهه با این حقیقت سخت است.»

بازیکن دیگر معتقد بود که بارسا تبدیل به یک تیم بدون روح شده و هر تیمی می‌تواند به آن ضربه بزند. او می‌گفت که دیگر برای بارسا در لالیگا احترام قائل نیستند.

 

جرارد پیکه پس از شکست هفته اول در زمین بیلبائو گفت که حریف رنگ از رخسارشان برد اما 4 هفته بعد گرانادا کاری با بارسا کرد که همه می‌گویند بدتر از این نمی‌شد بازی کرد. بارسا به فاصله 5 روز دو بازی با ویارئال و ختافه پیش رو دارد و ناکامی در این دو بازی احتمالا منجر به اخراج والورده خواهد شد.

 

 

1436455

 

 

دیدگاه‌ها