کد خبر : 1638440 | 31 شهریور 1398 ساعت 15:55 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش مقتدرانه بهنام در دیدار رده بندی

احسان‌پور، دومین برنزی ایران در نورسلطان

بهنام احسان‌پور با پیروزی قاطعانه در دیدار رده بندی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان به مدال برنز دست یافت.

احسان‌پور، دومین برنزی ایران در نورسلطان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از امیدهای کسب مدال ایران در روز آخر رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در نورسلطان قزاقستان، بهنام احسان پور در دیدار رده بندی وزن 61 کیلوگرم بود.


بهنام احسان پور دیروز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 رجب توپال دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی در یک کشتی حساس و نزدیک با نتیجه 13 بر 12 از سد احمدنبی گوارزاتیلوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.


احسان پور پای فینال در یک کشتی پایاپای با نتیجه 2 بر 2 مغلوب ماگومدرسول ادریس اف قهرمان زیر 23 سال جهان از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت.


این کشتی گیر مازندرانی و باتجربه در کشتی رده بندی امروز توانست با یک نمایش مقتدرانه و ثبت نتیجه 8-0 عباس رحمان اف از ازبکستان را شکست دهد و صاحب مدال برنز جهان شود.


پیش از این هم تیم ملی کشتی آزاد ایران توسط علیرضا کریمی در وزن 92 کیلو به مدال نقره و توسط یونس امامی در وزن 70 کیلو صاحب مدال برنز شده بود.


با توجه به انتشار خبر انصراف رقیب هندی حسن یزدانی به نظر می رسد طلای او نیز در وزن 86 کیلو قطعی شده و بدین ترتیب ایران با یک طلا، یک نقره و 2 برنز به کار خود پایان داده است.

دیدگاه‌ها