کد خبر : 1638482 | 31 شهریور 1398 ساعت 18:46 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

بنیادی فر می توانست بهتر قضاوت کند؛

میرزابیگی: هم پنالتی اشتباه بود، هم تکرار نشدنش

کارشناس داوری فوتبال کشور معتقد است، بنیادی فر عملکرد خوبی در دربی 91 نداشته است.

میرزابیگی: هم پنالتی اشتباه بود، هم تکرار نشدنش

ابراهیم میرزابیگی پیشکسوت داوری در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با قضاوت موعود بنیادی فر در دربی 91 گفت: در کل مسابقه بیشتر تحت تاثیر پنالتی ای بود که بنیادی فر گرفت. به نظرم اشتباهات ریزی داشت که تحت تاثیر اشتباه بزرگ تر این  داور قرار گرفت و فکر می کنم اگر آن پنالتی را به اشتباه اعلام نمی کرد، می توانستیم بگوییم که قضاوت خوبی داشته است.


او در مورد پنالتی استقلال توضیح داد: پنالتی که نمی گرفت هیچ، باید حتما به بازیکن استقلال هم اخطار می داد، چون می خواست با تمارض پنالتی بگیرد. فکر می کنم این بزرگترین اشتباه بنیادی فر در این بازی بود.


او در رابطه با اینکه باید پنالتی تکرار می شد، بیان کرد: اگر پنالتی گرفته شد و داور مصر هم بود، باید پنالتی تکرار می شد و این اشتباه دوم داور بود.


میرزابیگی در مورد کمک های بنیادی فر هم توضیح داد: کمک داورها خوب بودند و مشکل خاصی نداشتند. اما باز تعجب می کنم که داوران پشت دروازه چه زمانی می خواهند به داور کمک کنند؛ هم در پنالتی و هم در تکرار پنالتی و با توجه به اینکه کمکی به داور نکردند، می توان گفت هیچ کاره اند.


در مورد اعتراض های بیش از حد دربی و تاثیر بنیادی فر نیز پرسیدیم که پیشکسوت داوری ایران توضیح داد: در بازی های دربی این طبیعی است. اعتراض ها و درگیری وجود دارد. داور باید این ها را جمع و جور می کرد تا کمتر شود. فکر می کنم داور می توانست بهتر عمل کند. با سرعت عمل بیشتر، تصمیم های قاطع تر و کارت های زرد به موقع.


از میرزابیگی در رابطه با گل پرسپولیس و اینکه باید به نام مهدی عبدی ثبت شود یا حسین حسینی نیز پرسیدیم که او اینگونه پاسخ داد: این گل من فکر می کنم باید به نام خود زننده ثبت شود چون به نظرم در چارچوب بود.

دیدگاه‌ها