کد خبر : 1638483 | 31 شهریور 1398 ساعت 18:36 | 126K بازدید | 0 دیدگاه

اینقدر تحلیل اشتباه به من ندهید

کالدرون: بردیم اما فقط انتقاد می‌کنید!

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس بعد از برد در دربی به تمجید از بیرانوند پرداخت و او را بهترین گلر آسیا دانست.

کالدرون: بردیم اما فقط انتقاد می‌کنید!

به گزارش "ورزش سه" گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس بعد از کسب برتری مقابل استقلال در اولین دربی خود مقابل خبرنگاران قرار گرفت. این درحالی است که سوال یک خبرنگار باعث بر افروخته شدن مربی سرخ‌ها و در نتیجه ترک سالن کنفرانس شد. وی در ابتدا گفت: به تیم خودم تبریک می‌گویم. بازیکنانم خیلی مردانه جنگیدند و بازی خیلی خوبی انجام دادند. در این‌گونه بازی‌ها، هر تیمی بتواند گل اول را بزند از حریف پیش می‌افتد و در بازی بین دو تیم اختلافی به وجود می‌آید. ما بهترین دروازه‌بان آسیا را داریم که یک گل را از حریف گرفت. بعد از گل هم ما بازی خوبی انجام دادیم و شایسته این پیروزی بودیم.


*در دوران تغییر سبک پیروزی مهم است


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا قبول دارد تیمش ضعف فنی داشت و قبل از به ثمر رسیدن گل دو تیم بازی خوبی به نمایش نگذاشتند، گفت: ما در حال عوض کردن سبک بازی‌مان هستیم، اما در این دوره‌ای که هستیم، حتماً باید پیروز شویم. من با شما خیلی موافق نیستم و از روند تیم راضی هستم.


*من از همه بازیکنانم راضی هستم


کالدرون درباره اینکه آیا قصد او از تعویض سوم و آوردن مهدی عبدی به زمین به ثمر رساندن گل بود یا نه، گفت: مربی در واقع هر بازی را متفاوت می‌بیند. مربی باید بتواند بازی‌خوانی داشته باشد و ما فرصت اشتباه نداریم. به تیم خودم تبریک می‌گویم. تمام بازیکنانم خوب بازی کردند. کسانی هم که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند، خوب بودند و من از هر سه تعویضم راضی هستم و البته از روند تیمم. بازیکنان تعویضی روند تیم را بهتر کردند و آخرین تعویض‌مان هم گلزنی کرد.


*لطفا قبل از سوال پرسیدن فکر کنید


وی در واکنش به انتقادی درباره جایگاه مهدی ترابی و سیامک نعمتی در ترکیب پرسپولیس و اینکه به نظر می‌رسد ترکیب سرخپوشان براساس نام بازیکنان چیده می‌شود، گفت: اگر این‌طور باشد، پس عبدی نباید بازی می‌کرد. فکر می‌کنم که شما اشتباه فکر می‌کنید. در بازی اول امیر روستایی بازی کرد که کسی او را نمی‌شناخت. در بازی قبلی کاپیتان‌مان را نداشتیم و وحید امیری هم بازی نکرد. قبل از اینکه سؤالی را مطرح کنید، بهتر است فکر کنید. بازی قبلی را هم ندیدید که چه بازیکنانی در ترکیب بودند. از شما خواهش می‌کنم هر صحبتی که حقیقت ندارد، مطرح نکنید. شما به عنوان خبرنگار حرفه‌ای باید هر بازی را آنالیز کنید. چیزی که گفتید حقیقت نداشت.


*تمامی بازیکنانم باید آماده باشند


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا با درخشش عبدی در دربی امکان دارد او در بازی‌های آینده جایگزین علی علیپور یا جونیور در ترکیب شود، گفت: من روی تمام بازیکنانم حساب می‌کنم و ممکن است بازی کند. هر بازیکنی امکان دارد در هفته آینده جزو 11 بازیکن اصلی باشد. وظیفه من این است که 11 بازیکن آماده را در ترکیب قرار بدهم و آماده‌ترین‌ها در طول هفته بازی خواهند کرد.

 


براندائو می‌تواند جزو گزینه اول من قرار بگیرد


وی در مورد مهاجم برزیلی تیمش نیز گفت: جونیور بازیکن جوانی است و بازیکن جوان وقتی توانایی دارد، باید آن را نشان بدهد. او باید با وجود گزینه نهم بودن خودش را نشان بدهد. در واقع او با سبک بازی‌اش نشان داد که می‌تواند جزو گزینه‌های اول باشد. گرچه او گزینه نهم بود، اما اکنون شرایط فرق دارد. هنوز سخت است که بتواند خودش را نشان بدهد، چون زبان بازیکنان را نمی‌داند، هنوز جا نیفتاده است و به زمان نیاز دارد.


*شما خبرنگار استقلالی هستی!


کالدرون در واکنش به صحبت خبرنگاری که از او پرسید باتوجه به صحبت‌هایش که خوب بازی کردند، چه کسی بیشتر زیر توپ زده است، گفت: ما یک بازی سخت را بردیم. با صحبت‌های شما خیلی موافق نیستم. وقتی چنین مسابقه‌ای را می‌برید، یعنی بازی متعادل است و ما خوب بازی کردیم. یک پنالتی علیه ما گرفته شد، ما بازی را ادامه دادیم و برنده شدیم. تحلیل شما همه منفی است و چه تحلیلی برای مربی استقلال دارید؟ ما بردیم، اما شما فقط انتقاد می‌کنید.


کالدرون پس از این سؤال با عصبانیت سالن کنفرانس را ترک کرد و به خبرنگار مذکور گفت: فکر می‌کنم شما استقلالی هستید. این سؤالاتی که می‌پرسید، حرفه‌ای نیست.

دیدگاه‌ها