کد خبر : 1638499 | 31 شهریور 1398 ساعت 19:06 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

نباید تنش از زمین به سکو منتقل شود؛

انصاری: فکر نمی کردیم استقلال سه دفاعه بازی کند

محمد انصاری می گوید بازیکنان باید در زمین خودشان را کنترل کنند تا تنش به سکوها منتقل نشود.

انصاری: فکر نمی کردیم استقلال سه دفاعه بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری که امروز در ترکیب اصلی و به عنوان مدافع راست مقابل استقلال بازی کرد، بیان کرد: مهم ۳ امتیاز بازی بود که خدا را شکر توانستیم آن را بگیریم.  مبارک هواداران باشد.


نباید تنش از زمین به سکوها برسد


انصاری که مرد اخلاق لیگ برتر هم در سال های گذشته لقب گرفته، در مورد حواشی و اعتراض های موجود در بازی گفت: این حواشی متاسفانه همیشه بوده است. بازیکنان باید خودشان را کنترل کنند و این تنش را خدایی نکرده به سکوها نرسانند. هیجان بازی بعضی از بازیکنان را تحت تاثیر می‌گذارد. امیدوارم این اتفاقات نیفتد. خدا را شکر ختم به خیر شد و اتفاق بدی نیفتاد.

 

فکر نمی کردیم استقلال با سه دفاع بازی کند


انصاری درباره بازی کردن استقلال با سه مدافع هم بیان کرد: وقتی ترکیب را دیدیم فکر نمی‌کردیم استقلال با این سیستم بازی کند. به هر حال این استراتژی سرمربی‌شان بود. به نظر او احترام می‌گذاریم و خدا را شکر که ۳ امتیاز نصیب ما شد.

 

حقیقتا موفقیت تیم مهم است نه بازی کردن من یا نادری


او درباره رقابتش با محمد نادری در ترکیب پرسپولیس، گفت: نادری هم پسر خوب و هم فوتبالیست خوبی است. حقیقتا مهم موفقیت تیم است. برای من فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند. هم ایشان به من کمک می‌کند و هم من سعی می‌کنم به ایشان کمک کنم. این حرف‌ها تیم را به حاشیه می‌برد. نادری پتانسیل خیلی بالایی دارد و این را در روندش نشان داده است. امیدوارم همه بازیکنان کمک کنیم تا پرسپولیس این نتایج چند ساله‌اش را تکرار کند.

دیدگاه‌ها