کد خبر : 1638505 | 31 شهریور 1398 ساعت 19:11 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

نوراللهی: بازوبند چند دقیقه دستم امانت بود

هافبک پرسپولیس از بستن بازوبند کاپیتانی در غیاب سه بازیکن بزرگتر و برتری تیمش در دربی ابراز خوشحالی می‌کند.

نوراللهی: بازوبند چند دقیقه دستم امانت بود

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، احمد نوراللهی پس از برتری پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: صحبتی درباره کاپیتانی ندارم؛ بازوبند فقط چند دقیقه‌ای دست من امانت بود؛ در مصاحبه‌ام هم گفتم که کاپیتان اول ما آقا سید(جلال حسینی) و بزرگ تیم ما است؛ او امروز غایب بود و امیدوار هستم هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

 

او ادامه داد: حسین ماهینی و امید عالیشاه نیز دیگر بزرگترهای تیم هستند و امروز در نبودن آنها، چند دقیقه‌ای بازوبند را بستم و موجب افتخارم است.

 

هافبک پرسپولیس اضافه کرد: امیدوار هستم تیممان همیشه در بازی‌های بزرگ موفق باشد و به سه امتیازها برسد؛ امروز دربی خیلی سختی داشتیم و هواداران دو تیم تقریبا از بازی لذت بردند؛ البته نه مثل مسابقات قبل چون در هفته‌های ابتدایی لیگ هستیم و تیم‌ها به شرایط آرمانی خود نرسیدند.

 

نوراللهی با بیان اینکه هفته آینده بازی سختی داریم، گفت: امیدوار هستم در بازی‌های بعدی موفق باشیم و به برتری مقابل سپاهان برسیم.

 

او درخصوص درگیری در جریان بازی ابراز کرد: دربی همیشه حساسیت و درگیری‌های خود را دارد؛ البته جوانمردی، رفاقت و دوستی بین پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها وجود دارد و امیدوار هستم استقلال در ادامه راه موفق باشد؛ برای تمام تماشاگران نیز آرزوی سلامتی دارم.

دیدگاه‌ها