کد خبر : 1638533 | 31 شهریور 1398 ساعت 20:36 | 100.6K بازدید | 0 دیدگاه

تا الان لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را نداشتیم

یزدانی: در شخصیتم نمی بینم جواب شجاع را بدهم

مدافع استقلال می گوید من ناسزایی به هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس نگفتم و اصلا در شان و شخصیت خودم نمی بینیم که بخواهم جواب شجاع خلیل زاده را بدهم.

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه آزادی، سیاوش یزدانی در میان خبرنگاران درباره وضعیت فعلی خود و تیم استقلال گفت: ما تمام تلاش مان را می کنیم که به روزهای خوبمان برگردیم. توقع از تیم ما زیاد است اما فکر می کنم بیشتر از آنکه عمل کنیم بچه ها حرف می زنند و الان حاشیه در تیم مان است و به همین دلیل تلاش می کنیم به روزهای خوب استقلال برگردیم چون پوشیدن این لباس لیاقت می خواهد اما ما بازیکنان، اصلا خودم را می گویم که تاکنون لایق پوشیدن این پیراهن نبودیم.

 

او درباره کری یکی از بازیکنان پرسپولیس درباره پیروزی در دربی گفت: مبارکشان باشد اما لایق این برد نبودند.

 

مدافع استقلالی ها ادامه داد: من از همه هواداران تیم عذرخواهی می کنم ما شرمنده آنها شدیم اما واقعا لایق باخت در این دربی نبودیم اما گویا بدشانسی های چند هفته اخیر نمی خواهد دست از سرمان بردارد. اگر آن پنالتی گل می شد می توانستیم برنده دربی باشیم. البته ما مشکلات زیادی هم داریم و از زمین تا آسمان ما مشکل داریم و باید به آن رسیدگی کنیم. به هرحال هواداران هرچه بگویند حق دارند.

 

 

یزدانی درباره حرف های برخی از بازیکنان پرسپولیس مبنی بر فحاشی وی در بازی گفت: در مورد ناسزا گفتن هم باید بگویم به جان عزیزترین کسانم قسم می خورم که به کسی فحش ندادم و اگر می دادم قطعا می گفتم. دفعه قبل که ناسزا گفتم خودم هم اعلام کردم و محرومیت آن را هم کشیدم اما به جان خواهرم این بار به کسی ناسزا نگفتم. هر کسی گفته دروغ گفته است آقای خلیل زاده که اصلا در حدی نیست من جوابش را بدهم اما به خدا قسم کوچکترین ناسزایی به کسی هم نگفتم.

 

او درباره ناسزایی که سال قبل به همین بازیکن پرسپولیسی ها داده بود گفت: بله پارسال فحش داده بودم و پایش هم ایستادم. حقش بود چرا که پایش را روی آشیل من گذاشت که ممکن بود من را مصدوم کند و یک سال از فوتبال دورم کند ولی امسال اصلا ناسزایی نگفتم. حالا ایشان هرچه گفته باشد به من مربوط نیست چرا که در شان و شخصیت من نیست جواب او را بدهم. او می خواهد خودشیرینی کند.

 

مدافع آبی ها درباره خطای او روی سیامک نعمتی گفت: سیامک دوست پنج شش ساله من است و من هم برخوردی با او داشتم. او دوست صمیمی من است.

 

یزدانی درباره مشکلات باشگاه و حل شدن آنها گفت: مسائل باشگاه در حیطه من نیست که بخواهم جواب بدهم.

دیدگاه‌ها