کد خبر : 1638540 | 31 شهریور 1398 ساعت 20:56 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 3 - 2 آستون ویلا؛ بازگشت بزرگ توپچی ها

آرسنال در دیداری دشوار 2-3 آستون ویلا را شکست داد.

آرسنال 3 - 2 آستون ویلا؛ بازگشت بزرگ توپچی ها

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها در دیداری که در نیمه اول ده نفره شده و تا دقیقه 80 از حریف عقب بودند، در نهایت در ده دقیقه پایانی به دو گل رسیده و به سه امتیاز حساس دست یافتند.

 

در همان دقیقه دو مایتلند نایلس با حرکت به سمت دروازه آستون ویلا صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 11 مک گین از فاصله ای دور اقدام به ضربه زدن به سمت دروازه آرسنال کرد اما ضربه او در اختیار برند لنو قرار گرفت.

 

در دقیقه 16 اولین فرصت آرسنال ایجاد شد اما ضربه په په توسط مدافعان آستون ویلا دفع شد و در ریباند نیز اوبامیانگ نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

 

1436757

 

1436756

 

اما در دقیقه 20 آستون ویلا به گل رسید. ارسال تماشایی مک گین در موقعیت بسیار خوب به انور القاضی رسید و او بدون یارگیر و با ضربه ای دقیق برند لنو را مغلوب کرد.

 

در اواسط نیمه نخست ساکا از گوشه محوطه جریمه آستون ویلا اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت از با اختلاف کمی به بیرون زمین رفت.

 

در اواخر نیمه اول مایتلند نایلس با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار آرسنال دشوارتر شود و در نهایت نیمه اول با برتری 0-1 آستون ویلا به پایان رسید.

 

در همان شروع نیمه دوم یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی خوب نصیب مک گین شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 53 و روی ارسال بازیکنان آستون ویلا، سوکراتیس تا آستانه باز کردن دروازه خودی پیش رفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

 

اما در دقیقه 58 گوندوزی در محوطه آستون ویلا متوقف شد تا آرسنال صاحب یک ضربه پنالتی شود و نیکلاس په په گل تساوی را به ثمر برساند.

 

1436758

 

1436754

 

اما تنها دو دقیقه بعد آستون ویلا به گل دوم رسید. روی پاس گرلیش، وسلی در محوطه جریمه با یک ضربه زمینی و فنی گل دوم تیمش را وارد دروازه برند لنو کرد.

 

1436755

 

در دقیقه 78 چمبرز از پشت محوطه اقدام به تهدید دروازه آستون ویلا کرد اما مدافعان این تیم مقابل این ضربه ایستادگی کردند.

 

اما در دقیقه 81 آرسنال به گل تساوی دست یافت. با ارسال گوندوزی و در مقابل شلوغی دروازه، چمبرز موفق شد با ضربه ای دقیق گل دوم آرسنال را به ثمر برساند.

 

اما در دقیقه 83 بازگشت توپچی تکمیل شد. این بار پیر آمریک اوبامیانگ موفق شد با یک ضربه ایستگاهی تماشایی گل سوم آرسنال را وارد دروازه آستون ویلا کند.

 

در ادامه تلاش آستون ویلا نتیجه ای نداشت و آرسنال 2-3 در این دیدار دشوار به برتری رسید.

 

دیدگاه‌ها