کد خبر : 1638568 | 31 شهریور 1398 ساعت 22:56 | 51.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ؛ بالاتر از فرگوسن، پشت سر مورینیو (عکس)

یورگن کلوپ توانست با پیروزی تیمش در بازی امشب مقابل چلسی به رکورد ۹۱ برد طی ۱۴۹ بازی اخیر در لیگ برتر دست پیدا کند.


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب موفق شد با کسب یک پیروزی بسیار سخت مقابل چلسی، جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. یاران کلوپ در حالی موفق به پیروزی در این بازی شدند که چلسی حملات فراوانی را روی دروازه آن ها ترتیب داد اما در نهایت این قرمز های آنفیلد بودند که با درخشش آدریان، دروازه بان اسپانیایی خود، سه امتیاز دیگر را کسب کردند.


لیورپول با پیروزی امشب مقابل چلسی موفق شد رکورد ۱۵ پیروزی متوالی در لیگ برتر را از آن خود کند. رکوردی که پیش از این توسط یاران پپ گواردیولا در فصل ۱۷-۲۰۱۶ نیز به ثبت رسیده بود.


همچنین پیروزی در دیدار حساس امشب باعث رقم خوردن یک رکورد فردی برای یورگن کلوپ هم شد. این سرمربی آلمانی در حالی امشب برای صدوچهل ونهمین بار در بازی های لیگ برتر روی نیمکت لیورپول نشست، که موفق شد با پیروزی در بازی امشب به رکورد ۹۱ پیروزی در ۱۵۰ بازی ابتدایی که هدایت لیورپول را برعهده داشته، دست پیدا کند و از رکورد سر الکس فرگوسن بزرگ عبور کند. فرگوسن پیش از این توانسته بود در ۱۵۰ بازی ابتدایی خود که روی نیمکت شیاطین سرخ نشسته بود ۹۰ پیروزی کسب کند. همچنین ژوزه مورینیو با رکورد حیرت انگیز ۱۰۵ پیروزی در ۱۵۰ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر به تنهایی و با اختلاف نفر اول رکورد داران از این حیث، تلقی می شود. لیورپول با پیروزی در بازی امشب هجده امتیازی شد و به تنهایی و با فاصله پنج امتیازی با سیتی رده دومی در صدر جدول قرار گرفت.

 

1436823

دیدگاه‌ها