کد خبر : 1638573 | 31 شهریور 1398 ساعت 23:24 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری: شخصیت آرسنال شگفت انگیز بود

اونای امری، سرمربی آرسنال نقش هواداران را در پیروزی تیمش مقابل آستون ویلا پررنگ دانست.

اونای امری: شخصیت آرسنال شگفت انگیز بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب موفق شد در شرایطی که تا دقیقه 80 از آستون ویلا عقب بوده و در نیمه اول نیز ده نفره شده بود، دست به بازگشتی بزرگ زده و به پیروزی دست یابد. حالا اونای امری در مورد اتفاقات این دیدار صحبت کرده است.

 

1435772

 

اونای امری گفت: "در خانه ما می خواهیم جریان بازی را کنار هواداران خود احساس کنیم و استادیوم جایی ویژه برای ارتباط با هواداران و گرفتن قدرت ذهنی است. امروز شخصیت تیمی آرسنال شگفت انگیز بود. بازی با یک بازیکن کمتر کار آسانی نبود و ما کمی در برخی دقایق کنترل را از دست دادیم، اما خواهان چنین شخصیتی که قادر به ریسک کردن کنار هواداران خودی است هستیم.

 

ما در خانه خود می خواهیم روحیه قدرتمندی کنار هواداران داشته باشیم و این اولین تعهد ماست که باعث می شود هنگام حمله، قدرت ریسک پذیری داشته باشیم. امروز برای من دو موضوع مهم وجود داشت، ابتدا شخصیت تیمی و نحوه ارتباط و بعد از آن مواردی که باید در آن بهبود یابیم. ما توپ های زیادتر از انتظاری در جریان بازی از دست دادیم و باید در این زمینه پیشرفت کنیم.

 

ما به هواداران خود احتیاج داریم. ما به آنها کمک می کنیم تا آنها نیز همراه بازیکنان باشند و مسئولیت ما نیز انتقال این کیفیت به زمین است. گرانیت ژاکا بازیکن مهمی برای ما است و در حال پیشرفت است. من از هواداران نمی خواهم که از او حمایت کنند؛ اما مطمئن هستم اگر طرفداران به او کمک کنند بهترین عملکرد را ارائه می دهد."

دیدگاه‌ها