کد خبر : 1638583 | 01 مهر 1398 ساعت 01:10 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برد برابر سویا

زیدان: بیش از حد ما را زیر سوال بردند

زین الدین زیدان با پیروزی امشب رئال برابر سویا از زیر فشار سنگین انتقادات خارج شد و نفسی به راحتی کشید.

زیدان: بیش از حد ما را زیر سوال بردند

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین رئال در زمین پی اس جی رئال مادرید محکوم به پیروزی در زمین سویا بود تا از بحران خارج شود. پیروزی امشب که به لطف ضربه سر کریم بنزما حاصل شد، فشار را از روی زیدان هم برداشت که زمزمه های برکناری او در روزهای اخیر به گوش می رسید.

 

 

1436853

 

 

سرمربی فرانسوی در پایان بازی با سویا گفت:« اول از همه باید بگویم که از این پیروزی خیلی خوشحالم. 90 دقیقه در بالاترین سطح بازی کردیم آن هم در زمین دشوار مثل سانچس پیسخوان. باید به همه بازیکنانم تبریک بگویم. این یک برد گروهی بود و از این بابت خیلی خوشحالم. تمام این روزها ما را زیر سوال بردند ولی این مهم نیست. مهم پیروزی در بازی امشب بود که حاصل شد.»

 

کریم بنزما:« یک بار دیگر کریم پیروزی را به ما هدیه کرد ولی همه بازیکنان در این پیروزی سهیم هستند. خیلی خوب دفاع کردیم و برنامه های تاکتیکی نیز به خوبی در زمین پیاده شد.»

 

 

1436842

 

 

تلاش مضاعف بیل، خامس و هازارد:« می دانستیم که قدرت خلق موقعیت گل برابر سویا را داریم ولی مشارکت مهاجمان در کارهای دفاعی کلید این پیروزی بود. هر سه این بازیکنان در کارهای دفاعی عالی بودند. این یک بازی دشوار بود و برای برد در آن باید همینگونه بازی کرد.»

 

بهترین بازی:« بله، این بهترین بازی ما از زمانی است که به رئال برگشتم. از این بازی راضی تر از همه بازی های دیگر هستم. همه در زمین فداکاری کردند و حتی در مقاطع دشوار هم متحد و رسوخ ناپذیر نشان دادیم. بازی در زمین سویا و حفظ تمرکز در طول 90 دقیقه آسان نیست.»

 

زیدان در پایان گفت:« باید از این شرایط استفاده کنیم ولی داستان هر بازی متفاوت است. باید همین بازی را تکرار کنیم و در ادامه نیز با جدیت و تمرکز بالا برابر حریفان قرار بگیریم. به بازیکنانم تبریک می گویم و برای شان خوشحالم. باید تلاش همه آنها را ستود.»

 

 

دیدگاه‌ها