کد خبر : 1638589 | 01 مهر 1398 ساعت 09:40 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: بازی ندادن به پولیشیچ تصمیم من است

فرنک لمپارد، سرمربی چلسی بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل لیورپول در پاسخ به انتقادها درباره بازی ندادن به پولیشیچ در سومین بازی پیاپی گفت بازیکنان زیادی دارد که باید از میان آنها دست به انتخاب بزند.

لمپارد: بازی ندادن به پولیشیچ تصمیم من است

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیشیچ، ستاره جدید و پر سر و صدای چلسی از روز سی و یکم آگوست تا کنون دیگر برای این تیم به میدان فرستاده نشده و سه بازی پیاپی نیمکت‌نشین بوده است. این موضوع باعث شد بعد از شکست 2-1 چلسی مقابل لیورپول، فرانک لمپارد با سوالهای زیادی درباره علت بازی ندادن به کریستین پولیشیچ مواجه شود. لمپارد اما از تصمیم خود دفاع کرده و گفت علت بازی نکردن پولیشیچ تنها این بوده که او به عنوان سرمربی در حال حاضر استفاده از دیگر بازیکنان تیمش را ترجیح می‌دهد.

 

1436858

 

پولیشیچ که در طول تابستان تنها بازیکنی بود که به چلسی اضافه شد در واقع در ماه ژانویه با قراردادی 64 میلیون یورویی از بوروسیا دورتموند به چلسی پیوسته بود. او نیمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در دورتموند توپ زده و با شروع تابستان به استمفوردبریج پیوست.

 

1434012

 

لمپارد در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره بازی ندادن به پولیشیچ گفت:" من یک تیم دارم که باید از بین بازیکنانش دست به انتخاب بزنم. پولیشیچ قبل از این چند بازی در چند مسابقه به میدان رفته است. ویلیان حالا برگشته و خیلی سرحال و آماده به نظر می‌رسد. من امروز تصمیم گرفتم از میسون استفاده کنم. ما باید با قدرت زیاد می‌ایستادیم و میسون باید از جلوی زمین بازی می‌کرد و با قدرت روی حریف فشار می‌آورد. این تصمیمی بود که من امروز گرفتم".

 

 

دیدگاه‌ها