کد خبر : 1638614 | 01 مهر 1398 ساعت 11:04 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاسه کوزه ها را سر بازیکن نباید شکست

سیدعباسی: بعد از پنالتی، استقلال سکته کرد

گلزن سابق استقلال در دربی های پایتخت در واکنش به شکست روز گذشته مدعی شد از دست دادن پنالتی باعث شد تا آبی ها دچار سکته غیرمنتظره ای داخل زمین شوند.

سیدعباسی: بعد از پنالتی، استقلال سکته کرد

به گزارش "ورزش سه"، دربی 90 پایتخت درست مشابه دربی 89 پایان خوشی برای استقلالی ها نداشت چون با از دست دادن ضربه پنالتی شکست تلخ دیگری در کارنامه این تیم به ثبت رسید تا پرسپولیس با فتح این بازی بزرگ دوباره در مسیر مدعیان قهرمانی قرار گرفته و استقلال در انتهای جدول جاخوش کند.


داود سیدعباسی بازیکن سابق استقلال گفت:« از نظر فنی می توان گفت این بازی یکی از ضعیف ترین دربی هایی بود که در این سال ها تماشا کردم چون هم استقلال هم پرسپولیس اول برای نباختن وارد زمین شدند و بیشتر از هر چیزی به محکم کردن کمربند میانی خود اندیشیده بودند تا چیز دیگر».


او ادامه داد:« در مجموع شاید بازی دو تا سه موقعیت مهم گلزنی داشت که این موقعیت ها هم روی کار تیمی و تاکتیکی نبود بلکه روی اتفاقات درون زمین رقم خورد و پرسپولیس با تمرکز بیشتر توانست از یکی از آنها بهره ببرد و به گلی ارزشمند و سه امتیازی برسد».


ستاره سابق استقلال در ادامه با اشاره به از دست رفتن پنالتی تصریح کرد:« نمی دانم شاید اگر آن ضربه گل می شد اتفاق عجیب تری رقم می خورد. سئوال اول من این است مگر می شود در تیمی مثل استقلال پنالتی زن اول مشخص نباشد؟ سئوال دیگر هم این که چرا بازیکنان نباید برای چنین بازی سنگینی از نظر روحی آمادگی ایستادن پشت ضربات تعیین کننده را نداشته باشند».


سیدعباسی با اشاره به این که پنالتی شیرازه استقلال را از هم پاشید، افزود:« درست مثل بازی قبلی این بار هم از دست رفتن پنالتی تیم را از هم پاشید تا جایی که از همان دقیقه بازیکنان استقلال با سکته فوتبال بازی کردند و دیگر نه برنامه ای تاکتیکی داشتند نه نبوغ فردی که تیم را از بن بست خارج کنند».


پیشکسوت استقلالی ها در ادامه با دفاع از بازیکنان تمام ایراد را به مدیریت باشگاه ربط داد و گفت:« نباید کاسه کوزه ها را سر بازیکنان شکست. آنها بخش کوچکی از مشکلات به وجود آمده هستند چون تحت الشعاع ضعف مدیریت باشگاه قرار دارند. در این یکی دو سال مدیریت استقلال هر تصمیمی که برای تیم گرفته به ضررش تمام شده تا به نفع استقلال! مگر می شود این همه ضعف مدیریتی در باشگاهی بزرگی مثل استقلال رقم بخورد و هیچ واکنشی هم وجود نداشته باشد؟! به نظرم وزارت ورزش و هیات مدیره باید هر چه سریع تر فکری برای استقلال و مدیریتش داشته باشند».

دیدگاه‌ها