کد خبر : 1638619 | 01 مهر 1398 ساعت 11:25 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز علاقه بارسلونا برای جذب ستاره فوتبال زنان آمریکا

بعد از آنکه مگان راپینو در روزهای اخیر از علاقه خود برای پیوستن به بارسلونا خبر داد حالا این باشگاه کاتالان هم می‌گوید مایل است کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا را به خدمت بگیرد.

ابراز علاقه بارسلونا برای جذب ستاره فوتبال زنان آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا در روزهای اخیر از علاقه خود برای پیوستن به بارسلونا و بازی در این تیم پرده برداشت، حالا ماریا تیشیدور، عضو هیات مدیره باشگاه بارسلونا می‌گوید این باشگاه هم به جذب ستاره زن آمریکایی تمایل دارد.

 

1436899

 

راپینو که امسال تابستان در جام جهانی زنان خوش درخشید و هم کفش طلایی و توپ طلایی رقابتها را به خود اختصاص داد، در روزهای اخیر در یک مصاحبه گفت دوست دارد دوران فوتبالی خود را در خارج از آمریکا به پایان ببرد و از میان تیمهای غیرآمریکایی به بارسلونا بیش از همه علاقه دارد و بارسا در قلب او جا دارد.

 

تیشیدور، عضو هیات مدیره باشگاه بارسلونا که مسئولیت فوتبال زنان این باشگاه را به عهده دارد در واکنش به اظهارات راپینو به گل گفت که بارسا برای جذب راپینو آماده است ولی در عین حال باید در مورد پرداخت دستمزد و مسائل مالی محتاط عمل کند.

 

مسئول فوتبال زنان باشگاه بارسا در این باره گفت:" باید ببینیم در آینده چه بازیکنانی را جذب خواهیم کرد چون طراحی یک تیم عملیات پیچیده‌ای است. ولی من معتقدم ما برای خرید بازیکنانی در حد و اندازه راپینو آماده‌ایم".

 

تیشیدور در ادامه گفت:" ولی باید این را بپذیریم که ما در حال حاضر با فوتبال مردان در شرایط برابر قرار نداریم و مسائل مربوط به بازار از این نظر برایمان اهمیت زیادی دارد. راپینو بعد از سخنرانی‌ای که در نیویورک انجام داد نشان داد که سخنور بی‌نظیری است. من خوشحالم که حالا زنان این شانس را دارند که در بالاترین صحنه‌ها درخشیده و از واقعیت‌ها صحبت کنند".

 

 

دیدگاه‌ها