کد خبر : 1638634 | 01 مهر 1398 ساعت 11:55 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

شب رکوردزنی رئالی‌ها در خانه سویا

بازیکنان رئال مادرید پس از پیروزی در بازی دیشب مقابل سویا موفق به ثبت چند رکورد برای خود و تیمشان شدند.

شب رکوردزنی رئالی‌ها در خانه سویا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب موفق شد با پیروزی در یک دیدار سخت مقابل سویا پس از چهار سال در ورزشگاه سانچز پیزخوان به پیروزی دست پیدا کند و به رده دوم جدول لالیگا صعود کند. رئال با این برد فاصله خود را با رقیب سنتی یعنی بارسلونا به عدد چهار رساند.

 

1436921

 

این بازی از جهات دیگری نیز برای کهکشانی ها حائز اهمیت بود و بازیکنان این تیم توانستند به رکوردهای جالبی در این بازی دست پیدا کنند.

 

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، با برد دیشب تیمش مقابل سویا به رکورد خیره کننده 400 پیروزی در تاریخ این باشگاه دست یافت.

 

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، با حضور در بازی دیشب تیمش مقابل سویا به رکورد 200 بازی با پیراهن رئال دست یافت.

 

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی کهکشانی ها، که طی هفته های اخیر انتقاد های زیادی از او شده بود توانست بالاخره و پس از هفت ماه موفق به ثبت کلین شیت شود. این بازیکن آخرین بار در ماه فوریه و در بازی مقابل آلاوس موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده بود.

 

دیروز همچنین کریم بنزما موفق شد با به ثمر رساندن گل مقابل سویا و با پنج گل به صدر جدول گلزنان لالیگا صعود کند اتفاقی که طی سال های اخیر برای این فرانسوی رخ نداده بود.

 

1436845

 

نکته جالب دیگر در مورد بازی دیشب کهکشانی ها این که، برای اولین بار از آگوست 2016 هیچ شوتی به سمت دروازه رئال مادرید زده نشد.

 

رئال مادرید موفق شد با ثبت کلین شیت و یک بازی حساب شده مقابل سویا به پیروزی دست یابد و با تفاضل گل کم تر نسبت به اتلتیکو بیلبائو در جایگاه دوم جدول لالیگا قرار گیرد.

 

دیدگاه‌ها