کد خبر : 1638643 | 01 مهر 1398 ساعت 12:30 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو رویس

دورتموند هر هفته با انتقادهای بی‌مورد روبرو است

مارکو رویس، کاپیتان دورتموند بعد از تساوی 2-2 این تیم مقابل آینتراخت به انتقادهای شدید وارد شده به تیمش واکنش نشان داده و می‌گوید زردپوشان آلمانی هر هفته با این انتقادهای بی‌مورد مواجه هستند.

دورتموند هر هفته با انتقادهای بی‌مورد روبرو است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی 2-2 بوروسیا دورتموند با آینتراخت فرانکفورت در هفته پنجم بوندس‌لیگا، مارکو رویس کاپیتان این تیم از انتقادهای شدید وارد شده به دورتموند ابراز ناراحتی کرده و می‌گوید بر خلاف آنچه منتقدین می‌گویند دورتموند از نظر روحی- روانی دچار ضعف نیست.

 

1436932

 

مارکو رویس البته قبول می‌کند که دورتموند در اواخر بازی تمرکز خود را از دست داده بود ولی او این ادعا که زردپوشان وست‌فالیا در این فصل از نظر روحی- روانی دچار ضعف هستند را رد کرده و می‌گوید تیمش هر هفته با انتقادهای بی‌مورد مواجه می‌شود.

 

رویس در این باره گفت:" این انتقادها دیگر دارد روی اعصابم می‌رود. گل به خودی ما ناشی از مشکل روحی- روانی بود؟ ما در آن موقعیت احمقانه دفاع کردیم ولی این ماجرا هیچ ربطی به انتقادهای بی‌مورد ضعف روحی- روانی ندارد".

 

کاپیتان دورتموند در ادامه گفت:" هر هفته با همین انتقادهای بی‌مورد مواجه هستیم. مساله اما این است که ما باید خوب دفاع می‌کردیم و این را می‌دانستیم که فرانکفورت اگر 2-1 عقب باشد می‌تواند به بازی برگردد و کار را به تساوی بکشاند. ما فقط باید در پنج دقیقه آخر بهتر مقاومت می‌کردیم. ما  خودمان با دست خودمان دروازه‌مان را با خطر مواجه کردیم. این اتفاقی است که دیگر نباید برای دورتموند بیفتد".

 

دیدگاه‌ها