کد خبر : 1638676 | 01 مهر 1398 ساعت 15:14 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

دمبله برگشت، راکیتیچ خط خورد!

عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسا پس از هفته‌ها مصدومیت به شرایط بازی رسیده و در فهرست بارسا برای بازی با ویارئال قرار گرفته است.

دمبله برگشت، راکیتیچ خط خورد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا فردا شب در نوکمپ میزبان ویارئال خواهد بود. پس از شکست تلخ برابر گرانادا، آبی اناری‌ها حالا 4 امتیاز با رئال فاصله دارند و محکوم به کسب سه امتیاز برابر زیر دریایی‌های زرد هستند. ارنستو والورده فهرست بازیکنانش برای بازی فردا را اعلام کرد که در آن نام عثمان دمبله دیده می‌شود و ایوان راکیتیچ از این فهرست خط خورده است.

 

 

1436985

 

 

دمبله پس از بازی با بیلبائو در هفته اول مصدوم شد و دیگر نتوانست برای بارسا به میدان برود ولی به موقع خودش را برای بازی فردا رساند. او البته از روز شنبه مجوز بازی توسط تیم پزشکی بارسا را به دست آورده بود ولی با این حال در بازی با گرانادا مورد استفاده قرار نگرفت.

خط خوردن ایوان راکیتیچ و بازگشت کارلس آلنیا به فهرست نیز از سورپرایزهای والورده برای بازی فردا هستند. کارلس پرز مهاجم جوان بارسا که در بازی‌های اخیر فیکس بود نیز در فهرست حضور ندارد. بارسا در این بازی آلبا را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

 

 

فهرست بارسا: تراشتگن، نتو، سمدو، پیکه، لنگله، تودیبو، جونیور، بوسکتس، دی یونگ، آرتور ملو، ویدال، سرجی روبرتو، آلنیا، مسی، سوارز، گریزمان، دمبله و آنسو فاتی.

 

 

دیدگاه‌ها