کد خبر : 1638716 | 01 مهر 1398 ساعت 18:41 | 172.8K بازدید | 0 دیدگاه

شجاع رد می‌کند، شجاعیان تایید

واضح‌ترین تصویر از پنالتی جنجالی دربی

بهترین تصویر از صحنه ضربه پنالتی را دوربین عکاس باشگاه استقلال ثبت کرده است. فریم‌هایی که قطعی بودن خطا را زیر سایه تردید می‌برد.

واضح‌ترین تصویر از پنالتی جنجالی دربی

به گزارش "ورزش سه" بزرگترین نقطه ضعف دربی عدم کارگردانی درست صحنه‌های حساس تلویزیونی بود. به خصوص در صحنه پنالتی که از زاویه مناسبی به نمایش درنیامد و اکثر کارشناسان از اعلام صحت خطای پنالتی عاجز بودند.

 

اما حالا واضح‌ترین تصویر از پنالتی جنجالی دربی را عکاس باشگاه استقلال ثبت کرده است. جایی که به خوبی نشان داده می‌شود داریوش شجاعیان پای راست خود را به پشت پای شجاع خلیل‌زاده گیر داده است. در ادامه این دو کورس با یکدیگر گذاشتند و هافبک استقلال نقش بر زمین شد و بنیادی‌فر بی‌درنگ نقطه پنالتی را نشان داد.

 

بعد از اتمام مسابقه اکثر کارشناسان داوری تصمیم داور بازی را نادرست دانستند. شجاع خلیل‌زاده نیز در گفت و گو با خبرنگاران به طور قطع پنالتی را رد کرد و گفت: اگر پنالتی بود من فوتبال را تمام می‌کنم. اما شجاعیان این خطا را بدون درصدی تردید قطعی دانست و حتی معتقد به تکرار آن بود.

با وجود این تصاویر باز هم باید نظر قطعی را به کارشناسان امر داوری واگذار کنیم. جایی که باید چشم‌ها به پای این دو بازیکن دوخته شود چون در بالا تنه هیچ برخوردی وجود ندارد و نمی‌توان خطایی را از آن ناحیه متصور شد.

 

1437028

 

1437026

 

1437027

 

عکاس: رضا سعیدی‌پور

دیدگاه‌ها