کد خبر : 1638717 | 01 مهر 1398 ساعت 18:44 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع قاطعانه کاسیاس از زیدان پس از فتح سویا

ایکر کاسیاس پیروزی بزرگ شب گذشته رئال در زمین سویا را غنیمت شمرد و به دفاع از زین‌الدین زیدان پرداخت.

دفاع قاطعانه کاسیاس از زیدان پس از فتح سویا

به گزارش "ورزش سه"، زین‌‌الدین زیدان فصل گذشته را خوب به اتمام نرساند و فصل جدید را نیز مطلوب شروع نکرد. رئال که با هدایت او از 4 هفته ابتدایی لالیگا دو برد و دو تساوی کسب کرده بود، در لیگ قهرمانان نیز چهارشنبه شب گذشته با نتیجه سنگین 3-0 به پی اس جی باخت تا انتقادها از او شدت بگیرد. کار به جایی رسید که رسانه‌ها از مربیانی چون مورینیو و آلگری به عنوان جانشینان احتمالی او نام بردند ولی برد شب گذشته رئال در زمین سویا که با ارائه یک بازی هماهنگ و خوب از سوی رئال همراه بود، باعث شد تا سرمربی فرانسوی از زیر فشارها خارج شده و بحران را فراموش کند.

 

 

1436854

 

 

ایکر کاسیاس اسطوره رئال پس از برتری 1-0 رئال بر سویا در صفحه توئیتر خود و در دفاع از زیدان نوشت: «زیدان یک سرمربی بزرگ است نه یک فرد خوش شانس. برخی‌ها در رابطه با سطح مربیگری‌اش بحث می‌کنند. درباره یک جایگزین احتمالی برای او صحبت نخواهد شد. حتی درست نیست که می‌گویند بازیکنان قدیمی باشگاه از موفقیت اشباع شدند و هم‌چنین نباید از بازیکنان جوانی که آینده تیم هستند خرده گرفت.»

اغلب پاسخ‌های هواداران رئال به توییت کاسیاس تمجید از این حرکت او بود. برخی از کاربران نوشتند که مانند همیشه، بزرگ‌ترین و بهترین دروازه‌بان تاریخ رئال است. از طرفی بعضی دیگر از کاربران به ژوزه مورینیو و بازگشت احتمالی سرمربی پرتغالی اشاره کردند.

 

 

Related image

 

دیدگاه‌ها