کد خبر : 1638723 | 01 مهر 1398 ساعت 19:22 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساری و خبر از احتمال غیبت رونالدو برابر برشیا

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس خبر از احتمال غیبت کریستیانو رونالدو مقابل برشیا داد.

ساری و خبر از احتمال غیبت رونالدو برابر برشیا

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب یوونتوس در هفته پنجم سری آ به مصاف برشیا خواهد رفت و مائوریتسیو ساری مدعی شد با توجه به برنامه فشرده بازی‌های بیانکونری، شاید به برخی بازیکنان یوونتوس از جمله رونالدو که کمی از ناحیه ران پا دچار مشکل شده استراحت بدهد.

 

1436423

 

مائوریتسیو ساری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ورونا گفت: "ما باید شرایط بازیکنان را برای فردا ارزیابی کنیم. دیروز پس از پیروزی مقابل ورونا یک جلسه ریکاوری داشتیم و من هنوز نمی‌دانم چه کسی استراحت خواهد کرد. دیروز رونالدو کمی مشکل در ناحیه ران خود داشت که این اتفاق بعد از انجام سه بازی در یک هفته طبیعی است.

 

تیم به خوبی در حال پیشرفت است و ما تعادل خوبی پیدا کرده‌ایم، توانایی بازیکنان برای سازگاری با فلسفه مربی خود بالاست و من مثل همیشه می‌گویم که این موضوع ذهنی است.

 

برشیا من را تحت‌تأثیر قرار داده است و می‌بینید که آنها کارهای زیادی را انجام داده‌اند. برشیا تیمی سازمان‌یافته است که فوتبال خوبی بازی می‌کند و آنها رقیبی خطرناک هستند. برشیا اشتیاق زیادی دارد و ما باید مراقب باشیم. اولین بازی ماریو بالوتلی ممکن است برشیا را تبدیل به تیم خطرناک‌تری کند و قطعا با یک بازی دشوار روبرو هستیم. خوشبختانه هیچ‌گونه شکستگی در قسمت داخلی بینی گونسالو ایگواین ایجاد نشده و وی می‌تواند در بازی مقابل برشیا به میدان برود."

دیدگاه‌ها