کد خبر : 1638812 | 02 مهر 1398 ساعت 11:00 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌دانم چرا به کمیته انضباطی دعوت شدم

شجاع: عبدی با کوله‌پشتی مدرسه آمد و در دربی گل زد

مدافع پرسپولیس با اعلام اینکه در لیست سیاه تیم ملی قرار ندارد و تلاش خواهد کرد با عملکردی موفق در لیست ویلموتس قرار گیرد، در مورد ایجاد درگیری در دربی، از خودش رفع اتهام کرد.

شجاع: عبدی با کوله‌پشتی مدرسه آمد و در دربی گل زد

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده که در دربی روز پر دردسری را پشت سر گذاشته بود، با حضور در برنامه "سلام، صبح بخیر" در خصوص موضوع دعوتش به کمیته انضباطی گفت: نمی‌دانم به کمیته انضباطی دعوت شدم یا نه و نمی‌دانم جریان چیست. اتفاقا هر اتفاقی در زمین می‌افتاد من بچه‌ها را جدا می‌کردم. شنیدم به کمیته انضباطی دعوت شدم و امیدوارم که چیزی نباشد.


وی با اشاره به اینکه با داور برخوردی نداشته گفت: داور بازی باید گزارش بدهد که من با او صحبت کرده‌ام. فیلم را هم که همه دارند می‌بینند. در صحنه پنالتی که داور اشتباه کرده است، هیچ جا نیست که من پیش داور بروم. برای تیمی که پنالتی می‌گیرند، آن هم پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم آسیا است، من نمی‌توانم دست روی دست بگذارم تا پنالتی الکی بگیرند و توپ هم گل شود! فیلم و عکس‌های بازی هست. من هم نمی‌توانم بنشینم و تماشا کنم، بنیادی‌فر هم رفیق‌مان است و دوستش داریم و داور جوانی است اما او اشتباه کرد. من هم به او گفتم اشتباه کرده اما او پنالتی گرفت و خدا را شکر که توپ گل نشد.


خلیل‌زاده درباره شکر بعد از اینکه پنالتی کریمی راهی گل نشد گفت: می‌دانستم که این توپ گل نمی‌شود و می‌دانستم بیرانوند آن را می‌گیرد. علی بچه دل‌پاکی است و خدا دوستش دارد، من هم از خدا خواستم که اگر پنالتی ناحق بوده است توپ گل نشود.


وی درباره جدال با سپاهان به عنوان تیم سابقش نیز گفت: سپاهان تیم خوب و با شخصیتی است که برای قهرمانی بسته شده است. مربی آن هم امیرخان قلعه‌نویی قبلا مربی خودم بوده است و با شخصیت و خوب است. تیم هم از تیم‌های خوب لیگ است. امیدوارم بازی خوبی باشد که هواداران لذت ببرند، دور از حاشیه باشد و همراه با سه امتیاز برای تیم ما! مثل قبل این حساسیت وجود ندارد. بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب بوده است و امیدوارم این بازی هم جذاب باشد و پرتنش نباشد و همه صحیح و سالم پیش خانواده‌هایشان برگردند.

 


خلیل‌زاده که پیش از جام‌جهانی برزیل و با توجه به اتفاقات و مصاحبه‌ها دیگر جایی در لیست تیم ملی به دست نیاورده، در واکنش به اینکه آیا همچنان در لیست سیاه قرار دارد گفت: چنین چیزی نیست. من باید عملکردم خیلی بهتر باشد و تلاش می‌کنم بی‌حاشیه جلو بروم، کاری به کار کسی نداشته باشم و کارم را انجام بدهم. اگر سرمربی تیم ملی نظرش بود مرا دعوت می‌کند اگر هم نظرش این نبود برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.


مدافع پرسپولیس درباره شرایط همکاری با گابریل کالدرون سرمربی جدید این باشگاه نیز گفت: او طرز تفکر متفاوتی با برانکو دارد. مربی خوبی است و با بازیکنان رفیق است امیدوارم حضور او هم موفق و همراه با قهرمانی باشد.


خلیل‌زاده در واکنش به سوالی درباره گلزن دربی و اینکه در فضای مجازی عنوان می‌شود او از مدرسه آمد و گل زد نیز گفت: عبدی همشهری ما است. او سر تمرین با یک کوله‌پشتی آمده بود و گفت از مدرسه آمده است. او اولین بازی لیگ را تجربه کرد که با دربی و گل همراه بود. قبل از بازی گفته بود خواب دیده‌ام در دربی بازی می‌کنم و گل می‌زنم. ولی من حتی فکر نمی‌کردم او در لیست 18 نفره باشد اما خدا خواست و دوستش داشت. او گل زد و برایش خیلی خوشحال شدم. امیدوارم با این گل اتفاق دیگری برایش نیفتد و موفق باشد.

دیدگاه‌ها