کد خبر : 1638813 | 02 مهر 1398 ساعت 11:00 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

مسی: خیلی وقت بود جایزه انفرادی نبرده بودم

لیونل مسی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال دنیا برای اولین بار گفت از دریافت این جایزه بسیار خوشحال است. مسی همچنین گفت که تیمش بارسلونا به زودی به روزهای اوج بازخواهد گشت.

مسی: خیلی وقت بود جایزه انفرادی نبرده بودم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که دیشب در مراسم THE BEST فیفا در شهر میلان برای اولین‌بار موفق به دریافت جایزه بهترین فوتبالیست سال دنیا شد گفت از دریافت این جایزه بسیار خوشحال است. ولی مسی زمانی که برای دریافت جایزه‌اش روی صحنه رفت وضعیت باشگاهش بارسلونا را فراموش نکرد و گفت در حال حاضر تمام فکر و ذکرش کمک به بارسلونا برای رهایی از شروع ضعیف در لالیگا و بازگشت به روزهای اوج است.

 

1437177

 

لیونل مسی که از سال 2015 که پنجمین توپ طلای خود را بدست آورده بود تا دیشب موفق به فتح جوایز بزرگ دنیای فوتبال نشده بود از به‌دست آوردن جایزه  بهترین فوتبالیست سال بسیار راضی به نظر می‌رسید.

 

مسی زمانی که برای دریافت جایزه‌اش روی صحنه رفت گفت: " خیلی وقت بود که یک جایزه فردی نبرده بودم. اولین بار است که این جایزه را به‌دست می‌آورم و از رسیدن به آن خیلی خوشحالم".

 

ستاره آرژانتینی در ادامه صحبت‌هایش به باشگاهش بارسلونا پرداخت و درباره شرایط فعلی این تیم گفت: "ما فصل را بد شروع کردیم و در حال حاضر دچار مشکل هستیم و نمی‌توانیم آن‌طور که باید روی دروازه حریفان فرصت گلزنی خلق کنیم. ولی این تازه شروع فصل است با این‌حال ما باید فورا و همین حالا به این وضعیت واکنش نشان دهیم. وقت زیادی در اختیارمان نیست و ما باید خیلی پیشرفت کنیم. بله ما از این موضوع آگاهیم که فوتبال یک بازی تیمی است. من هیچ شکی ندارم که بارسلونا بهتر خواهد شد و در مسیر بهبود گام برخواهد داشت".

 

دیدگاه‌ها