کد خبر : 1638845 | 02 مهر 1398 ساعت 12:50 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

شایان – پرسپولیس؛ موعد انتقام از کالدرون

مدافع چپ سابق پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیراهن تیم جدیدش برای اولین بار مقابل سرخپوشان قرار گیرد.

شایان – پرسپولیس؛ موعد انتقام از کالدرون

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح بعد از دو فصل حضور در پرسپولیس، در جریان اردوی آماده‌سازی ترکیه با خبر قرار گرفتن نامش در لیست مازاد مواجه شد تا خداحافظی تلخی با سرخپوشان داشته باشد.

 

ماجرای جدایی او از پرسپولیس اما مدت‌ها به درازا کشید و او و سروش رفیعی بارها در جلسه با ایرج عرب به دنبال راهی برای توافق در این زمینه بودند. مصلح بعد از دریافت رضایتنامه‌اش راهی سپاهان شد تا یک نقل و انتقال جنجالی را به نام خود کند و از همان زمان هم مدعی شد تا در جدال با پرسپولیس یکی از بهترین نمایش‌های خود را به اجرا خواهد گذاشت.

 

مصلح در 4 هفته ابتدایی لیگ با توجه به مصدومیتی که داشت نتوانست در ترکیب اصلی به میدان برود و فرصت کوتاهی را نصیب خود کرد. با این حال بعید نیست با توجه به انگیزه‌های شخصی‌اش برای تقابل با پرسپولیس، امیر قلعه‌نویی در دیدار این هفته شانس حضور فیکس در ترکیب این تیم در آزادی را به این مدافع چپ بدهد.


با این حال با توجه به تغییرات مدیریتی در پرسپولیس و البته ذهنیتی که برای مصلح وجود داشته که توسط کالدرون از این تیم کنار گذاشته‌ نشده، باید دید او در صورت تقابل با این تیم در دیدار هفته پنجم، چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها