کد خبر : 1638869 | 02 مهر 1398 ساعت 14:00 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای پرتغالی‌ها، مسی بهترین نیست (عکس)

لیونل مسی دیشب به عنوان بهترین بازیکن سال دنیا انتخاب شد. این در حالی بود که پس از این اتفاق فدراسیون فوتبال پرتغال با انتشار عکسی از کریستیانو رونالدو در صفحه توئیتر خود به نوعی حمایت خود را از این بازیکن اعلام کرد.

برای پرتغالی‌ها، مسی بهترین نیست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتخاب لیونل مسی به عنوان بازیکن سال فیفا، موجی از انتقاد به سمت این موضوع روانه شد و بسیاری با وجود آمار فردی فوق‌العاده مسی در سال گذشته این بازیکن را محق دریافت جایزه دبست نمی‌دانستند چرا که این بازیکن و تیمش برای چندمین سال پیاپی در کسب جام لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماندند.

 

1437223

 

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، نیز که به گفته رسانه‌ها پیش از این مراسم از پیروزی مسی در رقابت امشب مطلع شده بود، ترجیح داد در این مراسم شرکت نکند.

 

بعد از پایان این مراسم و انتخاب مسی به عنوان بازیکن سال دنیا یک اتفاق جالب در فضای مجازی رخ داد و آن هم حمایت توئیتر رسمی فدراسیون فوتبال پرتغال از کریستیانو رونالدو بود. فدراسیون پرتغال با قرار دادن عکسی از رونالدو با پیراهن پرتغال در صفحه توئیتر خود، حمایتش را از این فوق‌ستاره اعلام کرد و به نوعی او را مستحق دریافت این جایزه تلقی کرد.

 

دیدگاه‌ها