کد خبر : 1638872 | 02 مهر 1398 ساعت 14:33 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: بیشترین گل را به تراکتور زده‌ام

سرمربی سایپا امیدوار است بازیکنان‌اش، همانند دوران بازی خودش برابر تراکتور عملکرد خوبی داشته باشند.

صادقی: بیشترین گل را به تراکتور زده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی در نشست خبری قبل از دیدار با تراکتور اظهار کرد: مسابقه خوبی پیش رو داریم؛ بچه‌های تیم ما بخاطر جوانی برابر تیم‌های بزرگ انگیزه بالایی دارند و فکر می‌کنم همین مسئله در بازی فردا به ما کمک کند.

 

او در خصوص اینکه در گذشته گل‌های زیادی برابر تراکتور به ثمر رسانده، گفت: تراکتور تیمی است که من در دوران بازی با 5 گل، بیشترین تعداد گل را به آنها زده‌ام ولی هیچ‌وقت یادم نمی‌رود که تماشاگرانشان همیشه با کمال احترام با من برخورد کردند؛ چه زمانی که در تبریز و چه زمانی که در تهران با آنها مسابقه دادیم.

 

سرمربی سایپا اضافه کرد: تیم ما در گلزنی خیلی خوب بوده ولی در عوض گل‌های زیادی هم خورده‌ایم. سعی داریم روند گلزنی را ادامه دهیم و کمتر گل بخوریم. قطعا روی نقاط ضعف خود بیشتر کار کردیم و امیدوار هستم فردا بازی خوبی شود و تماشاگران از دیدن این دیدار لذت ببرند.

 

صادقی عنوان کرد: به این شکل نیست که بخواهیم برابر تراکتور بسته بازی کنیم و تنها به فکر ضد حمله باشیم؛ هر بازی استراتژی خاص خود را داریم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا مورد رضایت تماشاگران نیز قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها