کد خبر : 1638879 | 02 مهر 1398 ساعت 14:53 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران ما کاری نکرده اند؛

نصیریان‌دوست: مقابل شهر خودرو بازی نمی‌کنیم

نصیریان‌دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش مقابل شهر خودرو بازی نخواهد کرد.

نصیریان‌دوست: مقابل شهر خودرو بازی نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقات رخ داده در آخرین دیدار خانگی نفت مسجدسلیمان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سرانجام رای به محرومیت یک جلسه‌ای شاگردان تارتار از حضور هوادارانشان داد و دلیل این تصمیم هم پرتاب سنگ به اتوبوس تیم فوتبال استقلال تهران در مسیر بازگشت این تیم به فرودگاه بود.


نصیریان‌دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اما با زیر سوال بردن این حکم به خبرنگار "ورزش سه" گفته است: « این رای در حالی صادر شده، که در آن مسابقه هواداران ما هیچ تخلفی نکردند.»


مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان که عصبانی هم به نظر می‌رسید، حرف‌هایش را اینگونه از سر گرفت: «به نهادهای ذی‌صلاح شکایت کرده‌ایم. ما به هیچ وجه مقابل شهر خودرو بازی نخواهیم کرد. آقای حسن‌زاده هم با نماینده ما درگیر شده است و حالا با این شرایط مقابل شهر خودرو بازی نمی‌کنیم تا ببینیم چه کاری می‌توانند بکنند.»

 

دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو باید طبق برنامه ساعت 18:30 دقیقه روز چهارشنبه سوم مهرماه در ورزشگاه بهنام محمدی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور هوادار برگزار شود و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم واکنش کمیته انضباطی و نهادهای مسئول در فوتبال ایران، به این موضع سرسختانه باشگاه نفت مسجدسلیمان چیست.

دیدگاه‌ها