کد خبر : 1638923 | 02 مهر 1398 ساعت 17:25 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو سیمئونه:

هفت گل به رئال بزنیم هم انتقاد می کنند

سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است که از او و تیمش تحت هر شرایطی انتقاد می شود.

هفت گل به رئال بزنیم هم انتقاد می کنند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید فردا شب در هفته ششم لالیگا میهمان مایورکا خواهد بود و امیدوار است که روند بازی‌های بدون بردش را پایان دهد. شاگردان دیه‌گو سیمئونه از دهم شهریور که ایبار را در خانه شکست دادند، دیگر موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و در سه بازی‌شان در تمامی رقابت‌ها یک بار متحمل شکست شدند و دو بار به تساوی رضایت دادند.

 

 

1423872

 

 

یکی از دلایل توقف اتلتیکومادرید گل‌های کم مهاجمان تیم از جمله آلوارو موراتا بوده است. دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در پاسخ به این سؤال که آیا نگران افت موراتا نیست گفت:« آلوارو بازیکنی با شم گلزنی بالا است که محوطه جریمه حریف را به خوبی می‌شناسد. او بیشتر از دیگر مهاجمان‌مان خسته شده است. او اگر در کنار دیه‌گو کاستا بازی کند، ما فرصت‌هایی برای ایجاد خطر روی دروازه حریف خواهیم داشت و اگر با ژوائو فلیکس یا آنخل کوریا به میدان برود هدف پخش کردن فشار بازی در 90 دقیقه است.»

 

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو درباره انتقاداتی که از عملکرد تیمش در این فصل صورت گرفته است هم عنوان کرد:« خبرنگاری یعنی انتقاد و آنهابرای ابراز عقیده باید انتقاد هم بکنند. آنها بر اساس چیزی که می‌بینند و احساس می‌کنند، بعضاً با چاشنی اغراق می‌نویسند و گاهی بعضی از آنها هم به دنبال ایجاد شکاف در تیم‌ها هستند. منتقدان همیشه انتقاد می‌کنند. ما چه 7 بر 3 بازی را ببریم (اشاره به پیروزی اتلتیکو مقابل رئال در بازی دوستانه پیش فصل) چه یک بر صفر، از ما انتقاد می‌کنند.»

دیدگاه‌ها