کد خبر : 1638930 | 02 مهر 1398 ساعت 18:10 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر منچستر: به سولسشر و فلسفه او ایمان داریم

اد وودوارد مدیر اجرایی منچستریونایتد در بیانیه ای به حمایت از اوله گنار سولسشر در قبال انتقادات شدید اخیر پرداخت.

مدیر منچستر: به سولسشر و فلسفه او ایمان داریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شروع خوبی در فصل جدید نداشته و پس از شکست 2-0 اخیر برابر وستهام فاصله اش با لیورپول صدرنشین به 10 امتیاز افزایش یافت تا خیلی زود شانس قهرمانی اش کاهش یابد. شیاطین سرخ چند فصلی است که روندی نزولی را طی می کنند و به ثبات دوران الکس فرگوسن نزدیک هم نیستند با این وجود شرایط مالی باشگاه خوب است.

امروز  اعلام شد که از حیث درآمدزایی این باشگاه در فصل 19-2018 رکوردشکنی کرده اما انتظار می رود که عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان، این روند را نزولی کند. این باشگاه در تابستان مبلغ 150 میلیون پوند برای خرید بازیکنانی چون هری مگوایر، آرون ون بیساکا و دنیل جیمز خرج کرد اما شرایط مالی و اقتصادی آنها همچنان رو به رشد است.

 

 

Image result for EDD WOODWARD

 

 

اد وودوارد، مدیر اجرایی یونایتد تاکید دارد که هدف اصلی و همیشگی منچستریونایتد قهرمانی است و در بیانیه ای اعلام کرد:« ما بر برنامه های خود برای بازسازی تیم و ادامه روند قدرتمندتر کردن سیستم جوانان و آکادمی خود تمرکز داریم. این در حالی است که با تمام وجود به مربی و فلسفه فوتبال او نیز اعتماد داریم. این موضوع در اضافه کردن سه بازیکن قوی به تیم، تمدید کردن قرارداد بازیکنان کلیدی و به کارگیری استعدادها و بازیکنان جوانی که در آکادمی داریم، به خوبی نشان داده شده است. همه در منچستریونایتد تعهد دارند که به هدف اصلی ما که کسب قهرمانی است، کمک کنند.»

دیدگاه‌ها