کد خبر : 1638946 | 02 مهر 1398 ساعت 19:23 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی سختی داریم

گل‌محمدی: از این به بعد نفت را پدیده صدا کنید

سرمربی شهر خودرو گفت: به نظرم با وجود محدودیت‌هایی که نفت دارد، اما می‌توانیم تا الان از این تیم به عنوان پدیده لیگ نام ببریم.

گل‌محمدی: از این به بعد نفت را پدیده صدا کنید

به گزارش "ورزش‌ سه"،  یحیی گل محمدی سرمربی شهر خودرو در کنفرانس قبل از بازی با نفت گفت: خیلی خوشحالم به شهر دوست داشتنی و با صفای مسجد سلیمان آمده‌ایم و در کنار مردم خوب مسجد سلیمان امیدوارم شاهد یک بازی خوب و مهیج باشیم. هر چند بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما خودمان قلباً دوست داشتیم همه بازی‌های لیگ با حضور هواداران برگزار شود اما باید به قوانین و تصمیمات کمیته انضباطی هم احترام گذاشت.

 

سرمربی تیم شهرخودرو در ادامه گفت: بازی سختی برای تیم خودمان پیش‌بینی می‌کنم، به خاطر اینکه چهار بازی قبلی که از تیم نفت دیده‌ایم،‌ خیلی خوب بودند و با وجود اینکه تا الان با تیم‌های خوبی بازی کرده‌اند توانسته‌اند چهار امتیاز بگیرند. به نظرم با وجود محدودیت‌هایی که این تیم دارد، می‌توانیم تا الان از این تیم به عنوان پدیده نام ببریم. بازی‌های خوبی انجام داده‌اند و بازیکنان و مربی خوبی دارند. برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم، هر چند این کار ما را سخت می‌کند. ما هم با توجه به وضعیت جدول و اینکه هفته گذشته نتیجه را واگذار کردیم، انگیزه زیادی داریم تا پیروز بازی باشیم.

 

گل‌محمدی در مورد مصدومان تیمش نیز گفت: یکی،‌دو بازیکن مصدوم داریم اما محروم نداریم و سایر بازیکنان آماده و سرحال هستند.

دیدگاه‌ها