کد خبر : 1638949 | 02 مهر 1398 ساعت 19:42 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

گرد و خاک سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد نشریات ایتالیایی مشغول نفرت پراکنی در مورد وی هستند.

گرد و خاک سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی!


به گزارش "ورزش سه"، اینتر و یوونتوس در تاریخ شش اکتبر باید به مصاف یکدیگر بروند و این دیدار با توجه به حضور آنتونیو کونته روی نیمکت نراتزوری از همیشه حساس تر است. برخی نشریات اخباری در مورد احتمال توهین هواداران یوونتوس به آنتونیو کونته را منتشر کرده اند که باعث عصبانیت سرمربی اینتر شده است.

 

1434291

 

آنتونیو کونته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لاتزیو گفت: "لاتزیو یک مانع چالش برانگیز و یکی از دشوارترین بازی های این فصل است. آنها تیمی با هویتی خاص هستند و چندین سال است زیر نظر سیمئونه اینزاگی کار می کنند. او یک مربی خیلی خوب است و شاید کمی دست کم گرفته شده است. ما باید مراقب باشیم رقیب ما تیمی قوی است که در طول این سالها بهبود یافته و ما شاهد یک پروژه بسیار خوب در لاتزیو هستیم.

 

دو هفته به دیدار اینتر مقابل یوونتوس مانده و برایم عجیب است که در برخی نشریات نوشته شده آنتونیو کونته مورد توهین هواداران یوونتوس قرار خواهد گرفت. این مشکل از نویسنده مطلب بوده و اگر من جای سردبیر این روزنامه بودم، این نویسنده را بیرون می کردم، زیرا همه چیز توسط رسانه های اجتماعی گزارش می شود و این صحبت ها باعث نفرت پراکنی خواهد شد.

 

دیدن این موضوع که شخصی پیشنهاد توهین به یک نفر در طول بازی را بدهد واقعا من را اذیت می کند. خبرنگاران اینتر را هنگام پیروز شدن تحسین می کنید تا فرصت خوبی برای کوبیدن ما در هنگام شکست خوردن داشته باشید، اما من از این روش آگاهم."

دیدگاه‌ها