کد خبر : 1639011 | 03 مهر 1398 ساعت 09:40 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ویارئال:

بارسلونا بدون مسی ضعیف‌تر شد

بارسلونا دیروز در بازی مقابل ویارئال به پیروزی رسید ولی مسی را بین دو نیمه به خاطر مصدومیت از دست داد. سرمربی ویارئال بعد از بازی گفت بارسا بعد از خروج مسی دیگر مثل نیمه اول برتری نداشت.

بارسلونا بدون مسی ضعیف‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 2-1 بارسلونا مقابل ویارئال که دیروز در هفته ششم لالیگا اتفاق افتاد، هواداران بارسا بیش از هر چیز دیگری نگران مصدومیت ابرستاره آرژانتینی‌شان لیونل مسی بودند که بین دو نیمه به دلیل ضربه‌ای که در نیمه اول به پای چپش وارد شده بود از بازی بیرون رفته و روی نیمکت نشست. سرمربی ویارئال در پایان بازی گفت از زمان بیرون رفتن مسی از زمین، بارسلونا دیگر به اندازه نیمه اول بر تیمش برتری نداشته.

 

1437363

 

مسی که مدتی پیش از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده بود دیشب اولین بازی فیکس خود در ترکیب بارسا در فصل جدید را تجربه می‌کرد ولی در همان اوایل بازی این بار از ناحیه ران پای چپ آسیب دید. مسی بعد از این ضربه به پایش دوباره به میدان بازگشت ولی بین دو نیمه تعویض شد تا عثمان دمبله به جای او وارد میدان شود.

 

کالخا، سرمربی ویارئال در پایان بازی درباره مسی گفت:" مسی در نیمه اول بازی با ما درون زمین بود. تیم ما همه تلاش خود را به کار بست تا مسی نتواند در جریان بازی تعیین‌کننده باشد. مسی هر وقت درزمین باشد، تفاوت حضورش را می‌شود احساس کرد. البته این درست است که مسی در بازی با ما کمی احساس ناراحتی می‌کرد".

 

سرمربی ویارئال در ادامه گفت:" وقتی مسی در زمین نبود بارسا دیگر آن برتری سابق را بر ما نداشت. این کاملا مشخص بود. ولی ما می‌دانیم چطور جلوی بارسا را بگیریم. ما اوایل بازی نمی‌توانستیم بازی آنها را به اندازه کافی تخریب کنیم یا دفاع خوبی به نمایش بگذاریم. ما از این شکست ناراحت هستیم ولی به خاطر نمایشی که در این بازی داشتیم خوشحالیم".

 

دیدگاه‌ها