کد خبر : 1638994 | 03 مهر 1398 ساعت 00:19 | 74.5K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا 2 - 1 ویارئال؛ پیروزی تلخ با مصدومیت مسی

بارسلونا در دیداری دشوار 1-2 موفق به غلبه بر ویارئال شد.

بارسلونا 2 - 1 ویارئال؛ پیروزی تلخ با مصدومیت مسی

به گزارش "ورزش سه"، در شب بازگشت لیونل مسی، بارسلونا در همان 15 دقیقه ابتدایی به دو گل رسید. اما در ادامه کاپیتان بارسا به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و بارسلونا دوباره تبدیل به تیم چند هفته اخیر شد تا در نهایت به دشواری و با نتیجه 1-2 حریف زردپوش خود را مغلوب کند.

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه شش به گل اول بازی دست پیدا کند. ارسال تماشایی لیونل مسی از روی نقطه کرنر با ضربه سر گریزمان در دهانه دروازه همراه بود و بارسا به گل اول دست یافت.

 

1437333

 

حملات آبی اناری ها ادامه یافت و این تیم در دقیقه 14 به گل دوم هم رسید. آرتور ملو پشت محوطه صاحب فرصت شد و با یک ضربه غیرقابل مهار زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

 

1437331

 

در ادامه و بعد از مصدومیت جزئی لیونل مسی، جریان بازی برای دقایقی تحت تاثیر او قرار گرفت اما در نهایت کاپیتان بارسلونا به زمین بازگشت.

 

1437330

 

در اواسط نیمه اول پاس تماشایی مسی باعث شد آرتور در محوطه صاحب موقعیت شود اما وی در ارسال پاس آخر بی دقت عمل کرد.

 

اما در دقیقه 44 ویارئال اختلاف را به حداقل رساند. روی پاس ایبورا، سنتی کازورلا پشت محوطه صاحب فرصت شد و با یک ضربه تماشایی موفق شد گل اول ویارئال را به ثمر برساند تا بارسلونا در نهایت با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

 

اولین فرصت نیمه دوم برای ویارئال ایجاد شد اما ضربه کازورلا از درون محوطه با عکس العمل تراشتگن همراه شد. در دقیقه 54 چاکوزه با حرکتی انفرادی خودش را مقابل دروازه بارسا صاحب موقعیت کرد اما ضربه او دقت لازم را نداشت.

 

در ادامه ویارئال توپ و میدان را در اختیار داشت اما قادر نبود موقعیت های خطرناکی روی دروازه بارسلونا ایجاد کند. بارسا نیز قادر به ارائه نمایش خوبی نبود و نمی توانست موقعیت خاصی ایجاد کند.

 

در دقیقه 80 آنسو فاتی با یک حرکت انفرادی فوق العاده تا آستانه زدن گل سوم بارسلونا پیش رفت اما ضربه تماشایی او با حداقل اختلاف راهی بیرون زمین شد.

 

در دقیقه 88 بارسا صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که جرارد پیکه پشت توپ قرار گرفت و ضربه تماشایی او با مهار آسنخو همراه شد. در لحظات پایانی ضربه گریزمان با اختلاف کمی به بیرون رفت تا در نهایت بارسا 1-2 ویارئال را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها