کد خبر : 1639029 | 03 مهر 1398 ساعت 10:40 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش امری از جوان دو گله آرسنال

اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از پیروزی 5-0 تیمش مقابل ناتینگهام فارست در جام اتحادیه از گابریل مارتینلی زننده دو گل آرسنال در این بازی تمجید کرده و از او به عنوان یک جنگجو یاد کرد.

ستایش امری از جوان دو گله آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیروز در مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 5-0 شکست داده و راهی مرحله بعدی شود. گابریل مارتینلی، بازیکن 18ساله آرسنال که در فصل تابستان به این تیم منتقل شده در این بازی برای توپچی‌ها دو گل به ثمر رساند و سه گل دیگر آرسنال هم توسط راب هولدینگ، جو ویلکاک و ریس نلسون به ثمر رسید.

 

1437384

 

اونای امری، سرمربی آرسنال در پایان این دیدار از گابریل مارتینلی، پدیده جوانی که دیروز در اولین بازی رسمی خود برای آرسنال به عنوان بازیکن فیکس موفق شد دو گل به ثمر برساند تمجید کرده و گفت مارتینلی جنگجویی است که از فرصت‌هایش در این بازی حداکثر استفاده ممکن را برد.

 

1437386

 

امری در این باره گفت:" گابریلی مارتینلی عطش زیادی داشت تا فرصت مناسب را بدست آورده و به ما کمک کند. او پسر خیلی فروتنی است و در عین حال یک جنگجوی واقعی است. من به او گفته بودم صبر داشته باشد تا فرصتی که دنبالش می‌گردد از راه برسد. او به حرف من گوش داد و در نهایت از فرصتش نهایت استفاده را برد. مارتینلی لیاقت این فرصت را داشت".

 

 

دیدگاه‌ها