کد خبر : 1639035 | 03 مهر 1398 ساعت 11:00 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

شب تاریخی تیم دسته‌چهارمی بعد از حذف تاتنهام(عکس)

بعد از آنکه کولچستر، تیم کوچک دسته چهارمی انگلیسی موفق شد در جام اتحادیه تاتنهام را در ضربات پنالتی حذف کند، هواداران این تیم بعد از پیروزی تاریخی تیم‌شان به زمین ریختند و جشن گرفتند.

شب تاریخی تیم دسته‌چهارمی بعد از حذف تاتنهام(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کولچستر یک تیم کوچک انگلیسی است که در لیگی بازی می‌کند که در این کشور دسته چهارم لیگهای فوتبال به حساب می‌آید. ولی کولچستری‌ها دیشب از یک فرصت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و موفق شدند از ضعف مقطعی تاتنهام در شروع فصل جدید و هفته‌های اخیر نهایت استفاده را برده و علاوه بر توقف این تیم در وقتهای قانونی، در ضربات پنالتی به پیروزی رسیده و غول لندنی را از دور رقابتها حذف کنند.

 

1437399

 

کولچستر که در زمین خود در سومین مرحله از جام اتحادیه به مصاف تاتنهام رفته بود کاری کرد کارستان و تیمی را حذف کرد که در پایان فصل گذشته فینالیست لیگ قهرمانان اروپا بود. حتی پایان بازی در وقتهای قانونی با تساوی بدون گل برای کولچستر یک موفقیت تاریخی به حساب می‌آمد. اما کولچستری‌ها که خود را در یک قدمی شبی تاریخی می‌دیدند به این بسنده نکرده و در ضربات پنالتی تاتنهام را 4-3 شکست دادند تا شب تاریخی تاریخ این باشگاه رقم بخورد.

 

1437398

 

این پیروزی برای هواداران کولچستر آنقدر بزرگ بود که با دیدن تصاویر آنها از تلویزیون به نظر می‌رسید تیم‌شان در فینال جام جهانی به قهرمانی رسیده است. ولی هواداران فوتبال می‌دانند که برای تیمی به کوچکی کولچستر، پیروزی بر تیمی به بزرگی تاتنهام دست کمی از قهرمانی در جام جهانی ندارد.

 

به همین خاطر بود که هواداران کولچستر از روی صندلی‌های خود بلند شده و به زمین ریختند تا این پیروزی بزرگ را در کنار قهرمانان‌شان جشن بگیرند.

 

دیدگاه‌ها