کد خبر : 1639026 | 03 مهر 1398 ساعت 10:20 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: تاتنهام برای هماهنگی به زمان نیاز دارد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام بعد از شکست دیروز تیمش در جام اتحادیه انگلیس و حذف از این رقابتها گفت تاتنهام برای ایجاد هماهنگی در تیم به زمان نیاز دارد.

پوچتینو: تاتنهام برای هماهنگی به زمان نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیروز در مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس به مصاف تیم کالچستر که در لیگی بازی می کند که چهارمین لیگ انگلیس به حساب می آید رفت و بعد از آنکه بازی در وقتهای قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید در ضربات پنالتی با نتیجه 4-3 شکست خورده و از دور رقابتها حذف شد. مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام در پایان این بازی از عدم هماهنگی در تیمش انتقاد کرد و گفت تاتنهام برای ایجاد هماهنگی در تیم به زمان بیشتری نیاز دارد.

 

1437381

 

تاتنهام که فصل گذشته توانست تا فینال لیگ قهرمانان صعود کند در فصل جاری شرایط خوبی نداشته و بعد از شش هفته در لیگ برتر با لیورپول صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد. تاتنهام از پنج بازی خارج از خانه اخیر خود در هیچکدام به پیروزی نرسیده و در چهار بازی خارج از خانه از این بازی‌ها دو بار دروازه‌اش باز شده است.

 

پوچتینو در پایان بازی مقابل کالچستر و حذف تیمش از جام اتحادیه گفت:" ما به زمان نیاز داریم تا هماهنگی تیمی را افزایش داده و در تاتنهام اتحاد بوجود بیاوریم. هماهنگی‌ای که برای تیمی که در این سطح رقابت می‌کند لازم و ضروری است".

 

1437382

 

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در ادامه گفت:" وقتی تیم دچار به هم ریختگی باشد کار دشوار می‌شود و زمان از دست می‌رود. در این شرایط تیم می‌بازد و وقت بیشتری برای فراموش کردن شکست و بازگشت به روند عادی نیاز است. وضعیت ما در حال حاضر این است. شاید عملکرد ما خوب باشد ولی علاوه بر عملکرد فنی، تیم به چیزهای دیگری مثل روحیه و اتحاد درون‌تیمی هم نیاز دارد. بازیکنان تیم باید با هم متحد باشند و هر کس درون تیم هدف خودش را دنبال نکند".

 

دیدگاه‌ها