کد خبر : 1639040 | 03 مهر 1398 ساعت 11:05 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

کوچ صدرنشین لیگ یک از قم به اراک!

دیدار تیم خوشه طلایی با شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور احتمالا در اراک برگزار می شود.

کوچ صدرنشین لیگ یک از قم به اراک!

به گزارش "ورزش سه"، تیم خوشه طلایی که به دلیل آماده نبودن استادیوم شهید چمران ساوه بازی های خانگی خود را در استادیوم یادگار امام قم برگزار می کرد از این پس قصد دارد در اراک میزبان تیم ها باشد. خوشه طلایی که به دلیل نزدیکی شهر قم به ساوه نسبت به اراک این شهر را برای میزبانی انتخاب کرده بود به دلیل شرایط آب و هوایی شهر قم قصد دارد محل دیدارهای خانگی خود را به اراک تغییر دهد و از این هفته به احتمال قوی دیدارهای خانگی خوشه طلایی در بازی های رسمی در استادیوم اراک برگزار می شود.

 

گفتنی است تیم خوشه طلایی که در سه بازی بیرون از خانه پیروز شده است در بازی های قم در دو بازی متوقف شد و تنها در یک بازی به برتری رسید که بازیکنان این تیم می گفتند در شرایط آب و هوایی قم تنفس در جریان بازی برای آنها سخت است و کمی از نظر بدنی دچار مشکل می شوند. به همین خاطر تیم خوشه طلایی قصد دارد دیدار خود با شاهین شهرداری بوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور را در قم برگزار کند.

 

تیم خوشه طلایی هم اکنون و به همراه مس رفسنجان از 6 بازی انجام داده در لیگ یک 14 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول بازی ها بسر می برد.

دیدگاه‌ها