کد خبر : 1639045 | 03 مهر 1398 ساعت 11:30 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

در صورت امتیاز دادن شهرخودرو و تراکتور

شگفتی؛ نساجی و سایپا امروز صدرنشین می شوند

تیم های نساجی و سایپا در صورت پیروزی در بازی هفته پنجم برابر رقیبانشان می توانند خود را به رتبه ای شگفت انگیز در تاریخ این باشگاه برساند.

شگفتی؛ نساجی و سایپا امروز صدرنشین می شوند

به گزارش" ورزش سه" نساجی و سایپا تا قبل از بازی امروز با هفت امتیاز در رده های پنجم و ششم جدول قرار دارند. نساجی در هفته پنجم در شهر جم باید به مصاف پارس جنوبی برود و سایپا در تهران میزبان تراکتور است.


 نساجی و سایپا امروز کار دشواری برای کسب برد برابر حریفانشان دارند اما رسیدن به صدرجدول آنقدر می تواند انگیزه ایجاد کند تا این تیم ها به دنبال خلق شگفتی باشند.  نساجی و سایپا امروز این شانس را دارند تا دستکم قبل از برگزاری بازی های فردا رتبه های اول تا سوم جدول را کسب کنند.


رویای بزرگ


شهرخودرو صدرنشین رقابت های لیگ برتر با 9 امتیاز است. این تیم امروز  در یک بازی سخت خارج از خانه برابر نفت مسجد سلیمان به میدان می رود و اگر نتواند به پیروزی برسد آن وقت نساجی یک قدم  به بزرگترین افتخارش در لیگ برتر نزدیک می شود.


شهرخودرو تفاضل گل 3 دارد و در صورتی که مساوی کند این تفاضل حفظ خواهد شد و نساجی با یک برد حداقلی و با توجه به گل های زده اش می تواند برای اولین بار در صدرجدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد.


اما شهرخودرو تنها تیمی نیست که نساجی نیاز دارد برای رسیدن به آرزوی بزرگش ، امروز امتیاز از دست بدهد. مساوی یا باخت تراکتور در بازی امروز برابر سایپا می تواند نساجی را به صدرجدول نزدیک کند هرچند خود سایپا نیز در صورت برد در این بازی چهره مدعی به خودش می گیرد. البته سایپا در حال حاضر تفاضی گلش 1  و یک گل از نساجی کمتر است. با این حال برد این تیم اگر با برد نساجی و همینطور تساوی و یا باخت شهرخودرو همراه شود آن وقت نساجی و سایپا می توانند بالانشینان جدول رده بندی باشند.


البته تمام این ها منوط به برد امروز نساجی برابر پارس جنوبی و همینطور سایپا برابر تراکتور است. نساجی فصل گذشته در قائمشهر با پارس یک ، یک مساوی کرد اما در بازی برگشت در شهر جم با نتیجه سه بر یک باخت.


سایپا هم فصل گذشته در بازی رفت برابر تراکتور یک بر صفر شکست خورد و در تهران با این تیم به تساوی بدون گل رسید.


اگر امروز همه شرایط به نفع نساجی و سایپا رقم بخورد و آن ها به رتبه های بالاتر جدول صعود کنند باید در انتظار بازی حساس سپاهان و پرسپولیس در اصفهان باشند. مساوی این بازی نیز می تواند همان نتیجه ای باشد که نساجی و سایپا انتظار دارند.

دیدگاه‌ها