کد خبر : 1639079 | 03 مهر 1398 ساعت 12:51 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

الان برای نتیجه گیری شاهین زود است

ویسی: افراد معلوم الحال اولتیماتوم می دهند

عبدالله ویسی سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در کنفرانس خبری پیش از بازی با ماشین سازی گفت اکنون انتظار داشتن از این تیم برای نتیجه گیری زود است و باید کمی صبر کنیم!

ویسی: افراد معلوم الحال اولتیماتوم می دهند

به گزارش "ورزش سه"، او در صحبت های آغازین خود پیرامون این بازی گفت: دو تیم از نظر امتیازی و شرایط روحی و روانی وضعیت خوبی ندارند. به همین خاطر سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم مهم است.

 

عبدالله ویسی در ادامه با اشاره به اینکه تیمش برای این بازی بازیکن محروم و مصدوم ندارد در خصوص شایعه اولتیماتومی که به او داده شد لبخند زد و گفت: نه این بازی آخرین فرصت من نیست و اولتیماتومی به من داده نشده است. یک نوزاد که می خواهد راه بیافتد بارها و بارها زمین می خورد و دوباره بلند می شود و به راه ادامه می دهد. ممکن است زخمی شود و حتی دست و پایش بشکند. پدر و مادر در چنین وضعیتی نگران نیستند و این اطرافیان هستند که نگران هستند. متاسفانه برخی از افراد معلوم الحال در بوشهر این حرف را می زنند و البته دو سه نفر هم بیشتر نیستند. تیم ما یک تیم نوپا است. ما اگر سپاهان را شکست می دادیم جای تعجب داشت نه شکست در برابر این تیم. تیم ما برای اولین بار بود که برای بازی به مشهد می رفت و اولین بار بود که در لیگ برتر حاضر می شد! (شاهین دومین دوره حضور درلیگ برتر را تجربه می کند) ما یک تیم جوان و جویای نام هستیم و تنها یک بازیکن ما بازی در لیگ برتر را تجربه کرده است. البته باید بگویم مدیران تیم حق دارند به من اولتیماتوم بدهند چرا که آنها نتیجه می خواهند اما اکنون زود است که از این تیم انتظار نتیجه داشته باشیم. تقاضای من از مدیران این است گول این افراد را نخورند. من روزهای شکست و روزهای نتیجه گیری بعد از شکست را دیدم و بارها چنین تیم هایی داشته ام. من اگر متوجه شوم حضورم کمکی به تیم نمی کند حتما می روم و همان طور که گفتم بارها بعد از شکست روزهای خوب داشته ام.

 

عبدالله ویسی در صحبت های پایانی اش در مورد تیم ماشین سازی گفت: ماشین سازی هم شرایطی مشابه ما دارد. رسول خطیبی مربی جوان و آینده داری است. ما در کلاس با هم بودیم و می دیدم چقدر مربی باانگیزه ای است. او هم یک مربی جوان است و باید به او فرصت بدهیم. رسول خطیبی هم تیم جوانی بسته و در گذر زمان ماشین سازی به تیم خوبی تبدیل خواهد شد. به اعتقاد من تبریز باید در لیگ برتر دو تیم داشته باشد و این تیم باید حفظ شود.

دیدگاه‌ها