کد خبر : 1639085 | 03 مهر 1398 ساعت 13:11 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

با شکست شاهین جبران می کنیم

خطیبی: نتیجه بازی با پیکان را فراموش کردیم

تیم ماشین سازی بعداز شکست 6- 2 در برابر پیکان امیدوار است با ارایه بازی های خوب و هم چنین نتایجی که به دست می آورد نگاه ها را نسبت به خود تغییر دهد.

خطیبی: نتیجه بازی با پیکان را فراموش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی در کنفرانس خبری پیش از بازی با شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما 4 بازی انجام دادیم که کیفیت تیم ما در سه بازی اول خوب بود اما در بازی با پیکان خوب بازی نکردیم. البته اگر در جریان بازی توپ های ما تبدیل به گل می شد شرایط چه بسا تغییر می کرد. شک نکنید در بازی فردا بچه ها به دنبال جبران شکست در برابر پیکان هستند. ما این هفته تمرینات خوبی داشتیم و از نظر روحی و روانی هم روی بچه ها کار کردیم. فردا شاهد یک بازی خوب و محکم از سوی دو تیم خواهید بود و ما امیدواریم سه امتیاز از این بازی را از آن خود کنیم.

 

رسول خطیبی در خصوص انتقادهایی که از شاگردان خود در بازی گذشته داشت، گفت: بعد از بازی من مسئولیت شکست تیم را برعهده گرفتم. بچه ها زحمت کشیدند. به هر صورت مربیگری همیشه تعریف و تمجید از بازیکن نیست. گاهی هم با انتقاد همراه است. باز تکرار می کنم در بازی با پیکان اگر موقعیت های ما تبدیل به گل می شد چه بسا شرایط تغییر می کرد. ما شکست در برابر پیکان را فراموش کردیم و از فردا بعداز بازی با پیکان برای بازی با شاهین شهرداری بوشهر تمرین کردیم. همه ما در تلاش برای جبران نتیجه بدی است که به دست آورده ایم. از نظر روحی و روانی هم با توجه به کارهایی که انجام دادیم شرایط تیم خوب است. به هر صورت بازیکن هم روز خوب دارد و هم روز بد و بازی با پیکان روز بد خیلی از بچه ها بود.

 

رسول خطیبی در پایان مصاحبه اش به این نکته اشاره کرد که ماشین سازی برای بازی با پیکان بازیکن محروم ندارد و بابک مرادی هم مصدومیتش را پشت سر گذاشته است.

 

خبرنگار: مهرداد شاملو

دیدگاه‌ها