کد خبر : 1639088 | 03 مهر 1398 ساعت 13:21 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مرد محبوب به دستگردی

وقتی که آقامصطفی گران‌ترین مربی ایران بود(عکس)

تراکتور آذربایجان باید امروز در پنجمین دیدار خود در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف سایپا برود. دیداری که شاید مهم ترین نکته آن بازگشت مصطفی دنیزلی به دستگردی باشد.

وقتی که آقامصطفی گران‌ترین مربی ایران بود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتوری ها باید امروز برابر سایپا به میدان بروند. دیداری که باعث می شود یک بار دیگر مصطفی دنیزلی پا به ورزشگاه قدیمی و خاطره انگیز پاس تهران بگذارد.

 

سال 84 بود که پاسی ها پس از قهرمانی با مجید جلالی در سومین دوره لیگ برتر به دنبال ادامه دوران سردمداری خود در لیگ و حضور موفق در فوتبال آسیا بودند. سردار آجرلو که پاسی ها را یک سال پیش از آن دارای ورزشگاه اختصاصی کرده بود حالا به دنبال یکی از معروفترین مربیان فوتبال ترکیه بود و در حالی که انتظارها برای حضور نفرات دیگری بود مصطفی دنیزلی را رو کرد. آقا مصطفی که استارت موفقیت های فوتبال ترکیه با او بود به عنوان یک مربی طراز اول پا به ایران و تهران گذاشت و پس از عقد قرارداد به سرمربی جدید تیم پاس تهران منصوب شد.

 

1437459

 

قراردادی که آن سال ها می گفتند گرانترین قرارداد برای یک مربی در تاریخ فوتبال ایران بود. درباره رقم قرارداد وی حرف و حدیث ها بسیار بود و مدیران پاس نیز با ترفندی هربار از پاسخگویی فرار می کردند.

 

اردیبهشت سال 84 خبرگزاری مهر درباره قرارداد دنیزلی نوشت او با مبلغی معادل 750 هزاردلار با احتساب ماهی 12 هزاردلارحقوق ماهیانه پا به ایران گذاشته است و باشگاه پاس بابت رهن منزل اختصاصی دنیزلی 40 میلیون تومان ودستیارش 15 میلیون تومان پرداخت کرده است. هزینه خرید وسایل منزل دنیزلی واقع درشهرک قدس حدود 15 میلیون تومان و دستیارش درشهرک اکباتان حدود 8 میلیون تومان خرج برای باشگاه پاس داشته است.

 

1437457

 

هر آنچه که بود آن سال ها گذشت و دنیزلی دو بار دیگر با تیم پرسپولیس در لیگ برتر  حضور داشت و حالا برای چهارمین بار با پیراهن تراکتور خود را به فوتبال ایران رسانده است. حالا 13 سال از مربیگری آقامصطفی در تیم پاس تهران و حضور دائمی او در ورزشگاه دستگردی گذشته است و وی باز هم می تواند پا به این ورزشگاه بگذارد. ورزشگاهی که یک سال پیش از حضور او تنها قهرمانی پاس تهران در لیگ برتر در آن رقم خورد.

 

1437456

دیدگاه‌ها