کد خبر : 1640138 | 08 مهر 1398 ساعت 11:18 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

دنیزلی و پاسی که هنوز فراموش نکرده است (عکس)

مصطفی دنیزلی دیروز به همراه تراکتور بازی با پاس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را تجربه کرد. در استادیوم شهید حاجی بابایی همدان.

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم شهید حاجی بابایی همدان و پاس این شهر برای مصطفی دنیزلی ناآشنا بود چون پاسی که مصطفی دنیزلی می شناخت برای شهر تهران بود و در استادیوم اکباتان بازی می کرد و از همه مهمتر اینکه در لیگ برتر حضور داشت نه لیگ 2. با این حال مصطفی دنیزلی به خوبی می داند سرنوشت پاس به کجا انجامید. اینکه تیمی که دیروز با آن بازی کرد باقی مانده پاس تهران است و شاید به همین خاطر بود که در پایان بازی نتوانست علاقه خود را به این تیم خوب کتمان کند و گفت پاس اگر همین طور بازی کند به لیگ یک و بعد لیگ برتر صعود خواهد کرد.

 

به یقین نه تنها همدان بلکه هر شهری بخواهد در فوتبال قد علم کند این توانمندی را دارد چرا که ایرانی ها در فوتبال با استعداد هستند. کما اینکه در بین چهره ها بازیکنانی را از شهرهای دور افتاده می بینیم که تیم فوتبال ندارند. بنابراین بزرگ ترین اشتباه این است که شهری برای قد علم کردن در فوتبال بخواهد امتیاز بخرد. اتفاقی که تا کنون در آنسوی مرزها و در فوتبال حرفه ای رخ نداده است و چه خوب که قانونی در فوتبال ایران وضع شود که فروش امتیاز و جابجایی امتیاز از شهری به شهر دیگر ممنوع شود. نه تنها پاس تهران بلکه چند تیم دیگر از جمله صبا باتری با انتقال از شهری به شهر دیگر به سرنوشت تلخی دچار شدند.

 

پاس همدان اینروزها با احمد جمشیدیان در لیگ 2 روزگار می گذراند و دیروز در بازی با تراکتور ارایه گر بازی خوبی در برابر حریف لیگ برتری بود و از همه مهمتر اینکه در استادیوم شهید حاجی بابایی تماشاگران زیادی را حامی خود می دید که این نقطه امیدواری برای این تیم شهرستانی است. پاس می تواند به لیگ یک و در ادامه به لیگ برتر برگردد اما مهم دراین بین تامین هزینه های تیم است. به این خاطر که در فوتبال حرفه ای واژه هایی چون تعصب دیگر کارساز نیستند و عامل اصلی موفقیت برنامه ریزی بر اساس بودجه برای رسیدن به اهداف بزرگ است. پاس می تواند دوباره در فوتبال ایران قد بکشد بطوریکه همانند روزهای حضور درتهران مدیریت و اداره شود. در غیر اینصورت موفق به حضور در جمع حرفه ای ها نخواهد شد.

 

عکاس: محمد امین نجفی

 

1438805

 

عکس ابتدای بازی احمد جمشیدیان مربی پاس و مصطفی دنیزلی مربی تراکتور

 

1438806

 

تیم پاس همدان که اینروزها با مربیگری احمد جمشیدیان در لیگ 2 بازی می کند

دیدگاه‌ها