کد خبر : 1639092 | 03 مهر 1398 ساعت 13:40 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

دعوا بر سر پیراهن لیورپول در دادگاه

اسپانسر جدید پیراهن لیورپول: نایک یا نیو بالانس؟

بعد از توافق لیورپول با برند نایک، اسپانسر فعلی لباس این باشگاه، نیو بالانس، علیه این توافق به دادگاه شکایت کرده و مدعی است در قراردادش بندی وجود دارد که حق تمدید قرارداد را به این کمپانی می‌دهد.

اسپانسر جدید پیراهن لیورپول: نایک یا نیو بالانس؟

به گزارش "ورزش سه"، کمپانی نیو بالانس، اسپانسر فعلی لباس باشگاه لیورپول برای نجات دادن قرارداد خود با این تیم دعوایی حقوقی را آغاز کرده و لیورپول را به دادگاهی در انگلیس کشانده است.

 

1437465

 

این در حالی است که به گزارش رسانه‌های انگلیسی، برند نایک به زودی به عنوان تامین‌کننده پیراهن لیورپول معرفی خواهد شد. نایک در ماه‌های اخیر با لیورپول به توافقی به میزان 80 میلیون پوند در سال دست یافت تا رکورد قراردادهای اسپانسرینگ لباس تیمهای لیگ برتری که پیش از این به مبلغ 75 میلیون پوند در اختیار آدیداس و منچستریونایتد بود شکسته شود.

 

ولی نیوبالانس که حاضر نیست قرارداد فعلی‌اش با لیورپول را از دست بدهد به دادگاه شکایت کرده و مدعی است در قرارداد این شرکت با لیورپول بندی وجود دارد که در صورتیکه نیو بالانس بتواند پیشنهادی به اندازه نایک ارائه دهد می‌تواند تا ماه مه 2020 به عنوان اسپانسر لیورپول باقی بماند.

 

لیورپول از ژانویه با برندهای بزرگ تولید پوشاک ورزشی در حال مذاکره بود و علاوه بر نایک با آدیداس و پوما هم مذاکراتی انجام داد. اما در نهایت یکی از سخنگویان باشگاه لیورپول اعلام کرد که باشگاه با نایک به توافق دست یافته و این برند به زودی به عنوان اسپانسر لباس باشگاه معرفی خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها