کد خبر : 1694872 | 20 تیر 1399 ساعت 12:00 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ رونمایی پیراهن جدید لیورپول با نشان نایک

تاریخ رونمایی از پیراهن جدید لیورپول توسط کمپانی نایک به تعویق افتاده و این پیراهن روز ۱ آگوست یا ۱۱ مرداد ماه رسماً رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی پیراهن جدید لیورپول با نشان نایک

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه باشگاه لیورپول بعد از سالها همکاری با کمپانی تولید پوشاک و لوازم ورزشی نیوبالانس تصمیم گرفت از این پس با کمپانی نایک قرارداد امضا کند همه منتظر بودند تا منتظر رونمایی از لباس جدید قرمزها با آرم نایک باشند.

 

1509900

 

پیراهن جدید لیورپول با برند نایک قرار بود زودتر از اینها رونمایی شود ولی به دلیل مشکلات ناشی از اپیدمی کووید ۱۹ این مراسم رونمایی به تعویق افتاده بود. حالا اعلام شده که پیراهن جدید قهرمان لیگ برتر انگلیس برای فصل آینده روز ۱ آگوست یا ۱۱ مرداد رسماً رونمایی خواهد شد.

 

قرارداد فعلی لیورپول با نیوبالانس روز ۳۱ ژوئیه به پایان می‌رسد و دو طرف با هم توافق کرده اند که لیورپولی ها جام این فصل قهرمانی لیگ برتر را با پیراهن نیوبالانس بالای سر ببرند.

 

1509898

 

با وجود برخی شایعات، هنوز خبر موثق یا اطلاعات دقیقی درباره طراحی پیراهن فصل آینده لیورپول که قرار است توسط نایک تولید شود موجود نیست. تنها چیزی که می‌توان از آن مطمئن بود این است که لباس فصل آینده لیورپول بر اساس سنت همیشگی باشگاه یکسره قرمزرنگ خواهد بود.

 

پیش از نیوبالانس، کمپانی واریور از سال 2012-2015 پیراهن لیورپول را تهیه می‌کرد و قبل از آن هم در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ آدیداس اسپانسر اصلی پیراهن باشگاه انگلیسی بود.

 

 

دیدگاه‌ها