کد خبر : 1639102 | 03 مهر 1398 ساعت 14:22 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

در جریان دیدار صنعت نفت و گل گهر

دوئل چیچ علیه ویچ در کویر کرمان

یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم لیگ نوزدهم امروز در سیرجان برگزار می شود. کروات ها در دیدار امروز در 185 کیلومتری کرمان به مصاف یکدیگر می روند.

دوئل چیچ علیه ویچ در کویر کرمان

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان امروز باید در سیرجان به مصاف گل گهر برود. دراگان اسکوچیچ باید در پنجمین بازی تیمش در لیگ نوزدهم در این شهر برابر گل گهر و البته یکی از هموطنان خود به میدان برود. دراگان که پیش از این نیز با حضور روی نیمکت تیم های ملوان و فولاد بازی های مهمی در لیگ برتر را از سر گذرانده بود امروز باید با طلایی پوشان آبادان در دیداری به میدان برود که سه امتیاز آن می تواند بسیار به کار تیمش بیاید.

 

آبادانی ها که پیش از این با یک برد، دو تساوی و یک شکست توانستند پنج امتیاز به دست بیاورند در صورت کسب سه امتیاز احتمالی این بازی می توانند در نیمه بالایی جدول رده بندی حضور پیدا کنند و به همین دلیل دراگان اسکوچیچ به خوبی می داند برتری در دیدار امروز مقابل هموطنش می تواند موجبات محبوبیت او در آبادان و البته خوشبختی تیمش را مهیا کند.

 

در سوی دیگر وینکو بگوویچ باتجربه به همراه تیمش در لیگ نوزدهم هنوز نتوانسته به بردی دست پیدا کند. آنها که در یکی دو دیدار امسال توانستند بازی های خوبی نیز به نمایش بگذارند اما هنوز طعم برد را نچشیدند. آنها در چهار دیدار قبلی خود توانستند به سه تساوی و یک شکست دست پیدا کنند و طبیعتا وینکو بسیار امیدوار است تا در بازی امروز بتواند اولین برد خود در لیگ نوزدهم را روبروی هموطن جوان خود به دست بیاورد.

 

به این ترتیب و با حساس بودن سه امتیاز بازی امروز برای هر دو مربی کروات حاضر در فوتبال ایران، نبرد چیچ و ویچ را می توان یکی از داغ ترین دوئل های هفته پنجم دانست، دوئلی که باید امروز و در کویر کرمان برگزار شود.

دیدگاه‌ها