کد خبر : 1639107 | 03 مهر 1398 ساعت 14:45 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

دومین خط حمله لیگ مقابل بهترین خط دفاع

کارسخت آقای گل نارنجی مقابل گلر ملی‌پوش

اولین دیدار هفته پنجم لیگ نوزدهم باید در تهران و در ورزشگاه دستگردی بین دو تیم سایپا و تراکتورسازی برگزار شود. دیداری که در آن قطعا رشید مظاهری کار سختی برابر رقبای گلزن خود دارد.

کارسخت آقای گل نارنجی مقابل گلر ملی‌پوش

به گزارش "ورزش سه"، تراکتوری ها باید امروز در دیدار پنجم خود مقابل سایپا در ورزشگاه دستگردی به میدان بروند. دیداری که در آن یکی از بهترین خط حمله های لیگ، مقابل تیمی به میدان می‌رود که تاکنون گلی دریافت نکرده است.

 

رشید مظاهری که در چهار دیدار ابتدایی لیگ و در دیدار برابر تیم هایی همچون پرسپولیس و ذوب آهن هم دروازه خود را باز شده ندیده در بازی امروز کار سختی مقابل جوانان سایپا دارد. رشید که آخرین بار به همراه تیم ذوب آهن در بازی برابر سایپا در دستگردی حضور یافته بود و در نهایت موفق شده بود با کلین شیت کار خود را به پایان برساند به خوبی می داند ابراهیم صادقی در دیدار امروز نیز از بازیکنانی جوانی استفاده می کند که در سه بازی توانستند 9 بار دروازه حریفان را باز کنند.

 

نارنجی پوشان در بازی اول خود برابر ذوب آهن سه گل، در بازی سوم برابر نساجی چهار گل و در بازی چهارم برابر پارس جنوبی جم نیز دو گل به ثمر رساندند تا امروز با 9 گل زده در رده دوم بهترین تیم های گلزن لیگ قرار بگیرند و البته محمدرضا سلیمانی نیز با سه گل زده یکی از آقای گل های فعلی لیگ محسوب می شود.

 

با این حساب دروازه بان ملی پوش تراکتوری ها باید برابر آقای گل فعلی لیگ برتر و تیمی که عادت به گلزنی در بازی های اخیر کرده روبرو شود و باید دید رشید مظاهری باز هم می تواند دروازه خود را بسته نگه دارد؟ دروازه ای که البته به غیر از رشید، یک خط دفاعی محکم و چند هافبک دفاعی قبراق نیز روبروی خود می بیند.

دیدگاه‌ها